کنسولگری اربیل ظرفیتی مناسب برای توسعه روابط اقتصادی با اقلیم کردستان است

نشست مشترک سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در اربیل و مدیر اجرایی منطقه آزاد قصرشیرین و مشاور استاندار کرمانشاه در امور عراق با هدف زمینه سازی برای ایجاد منطقه آزاد مشترک و رونق و توسعه تجارت و مناسبات کرمانشاه و اقلیم کردستان عراق برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، در این نشست که روز پنج شنبه _ بیست و پنجم آبانماه برگزار شد، یونس امیری مشاور استاندار کرمانشاه در امور عراق با اشاره به ظرفیت بالای منطقه آزاد قصرشیرین و بازار هدف این منطقه بر ضرورت توسعه روابط اقتصادی با کشور عراق به ویژه اقلیم کردستان تأکید کرد و افزود: همکاری و هماهنگی‌های لازم در این زمینه با قید فوریت صورت خواهد پذیرفت.

نادر نادری مدیر منطقه آزاد قصرشیرین گزارشی از اقدامات انجام شده در منطقه را ارائه کرد و خواستار توسعه روابط تجاری و اقتصادی منطقه آزاد با اقلیم کردستان، ایجاد منطقه آزاد مشترک و جذب سرمایه و سرمایه‌گذار خارجی شد.

در ادامه این نشست نصرالله رشنودی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در اربیل نیز ضمن ابراز خرسندی از ایجاد منطقه آزاد قصرشیرین، آمادگی خویش را جهت فراهم نمودن بستر توسعه روابط و همکاری‌های مشترک با اقلیم کردستان عراق و پی‌گیری ایجاد منطقه آزاد مشترک اعلام کرد.

کد خبر 704772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.