۲۸ سامانه نظارتی جدید در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه نصب می شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: ۲۸ دستگاه دوربین نظارتی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه نصب و بروزرسانی می شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، فریبرز کرمی امروز پنجشنبه _ بیست و پنجم آبانماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: درحال حاضر، ۳۳ دوربین نظارتی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه فعال است که به‌زودی ۲۸ دستگاه دوربین دیگر نیز به سامانه‌های هوشمند جاده‌ای استان کرمانشاه اضافه می‌گردد.

وی با اشاره به اهمیت پایش تصویری محورهای استان در ایام تردد زوار اربعین حسینی (ع)، بارش نزولات آسمانی و تردد کاربران جاده‌ای افزود: این سامانه‌ها علاوه بر تشخیص ترافیک جاده‌ای؛ سوانح، انسداد و تغییرات آب و هوایی را رصد می‌کنند و در بروز هرگونه مشکل خدمات رسانی به هموطنان در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌پذیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: تصویر دوربین‌های سامانه‌های هوشمند جاده‌ای در اپلیکیشن و سایت ۱۴۱ برای همه هموطنان قابل رؤیت است و هموطنان می‌توانند جهت مدیریت سفر خود از این تصاویر و سایر قابلیت‌های سامانه ۱۴۱ استفاده کنند.

وی درباره اقدامات انجام شده طی ۷ ماهه سال‌جاری گفت: از ابتدای سال‌جاری، ۴ دستگاه دوربین سامانه نظارتی نصب، ۱۴ محور استان به سامانه تردد شمار مجهز و نصب ۶ سامانه ثبت تخلفات جاده‌ای نیز در دست اقدام است.

کرمی در پایان افزود: ۵۲ دستگاه سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور، ۵ دستگاه سامانه توزین در حین حرکت و ۹۶ تردد شمار در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه فعال است.

کد خبر 704769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.