همین که بردیم خوب است! / پتانسیل قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را داریم

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا قهرمان شویم و دل مردم را شاد کنیم. پتانسیل قهرمانی داریم. طبیعی است که تلاش می‌کنیم تا قهرمان شویم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی طارمی در میکسدزون ورزشگاه آزادی پس از برتری تیم ملی فوتبال ایران مقابل هنگ‌کنگ در مقدماتی جام‌جهانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موقعیت‌های زیادی خلق کردیم و توانستیم با یک نتیجه خوب برنده شویم و همین که بردیم خوب است. بازی بعدی‌مان بسیار سخت خواهد بود، ازبک‌ها تیم بسیار خوبی هستند در کافا هم با آن‌ها بازی کردیم که شرایط سختی را برای‌مان رقم زدند. اما می‌رویم که بهترین نتیجه را بگیریم.

وی افزود: نکته مثبت نه فقط این بازی که در تمام این سال‌ها همین رفاقت بوده است هیچ وقت خودخواه نبوده‌ایم هرجا که می‌توانستیم به هم کمک کنیم و به هم پاس بدهیم این کار را کرده‌ایم. من به سردار آزمون پاس‌های زیادی برای گل زدن داده‌ام و همچنین سردار به من پاس زیاد داده که این طبیعی است.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: در اواخر نیمه‌اول و نیمه دوم کمی بازی را شل گرفته بودیم؛ باید این ذهنیت را درست کنیم اگر می‌خواهیم قهرمان آسیا شویم باید ۹۰ دقیقه با بهترین عملکرد بازی کنیم. تا الان که بازی‌ها دوستانه بود و اکنون بازی‌ها رسمی شده است و دیگر نمی‌توان تعیین کرد با چه تیم‌هایی بازی کنیم.

مهدی طارمی خاطرنشان کرد: با تیم‌های خیلی قدرتمندی بازی نکردیم اما در اردوها به اهدافی که می‌خواستیم دست پیدا کردیم و به نظرم شرایط خوبی داشتیم. درباره نسل‌ها نمی‌توانم نظر بدهم و این مردم هستند که باید براساس شرایطی که وجود دارد نظر بدهند.

وی در پایان گفت: فوتبال اکنون پیشرفته‌تر شده و مدل آن با گذشته فرق کرده است. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا قهرمان شویم و دل مردم را شاد کنیم. پتانسیل قهرمانی داریم. طبیعی است که تلاش می‌کنیم تا قهرمان شویم.

کد خبر 704761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.