کشف تانکرهای ۸ میلیارد ریالی سوخت از یک انبار

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف دو تانکر حاوی ۳۵ هزار و ۸۵۰ لیتر سوخت قاچاق به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال در عملیات ماموران این پلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ کامران ریاحی اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشراف اطلاعاتی و هوشمندی بالای خود از فعالیت گسترده فردی در زمینه قاچاق سوخت مطلع شدند و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات میدانی و اقدامات تخصصی محل دپوی سوخت‌های قاچاق را در یکی از انبارهای شهرستان مبارکه شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی به این شهرستان اعزام شدند و با همکاری نیروهای کلانتری ده‌سرخ از انبار مذکور بازدید کردند و در نهایت دو تانکر حاوی ۳۵ هزار و ۸۵۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی محموله سوخت مکشوفه را هشت میلیارد و ۶۰۴ میلیون ریال برآورد کردند، اظهار کرد: در این رابطه مالک اصلی سوخت مربوطه دستگیر و پس از اعتراف صریح به فعالیت در زمینه قاچاق سوخت با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شد.

کد خبر 704733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.