بهره‌مندی از ظرفیت نخبگان بسیجی باعث کاهش معضلات جامعه می‌شود

فرمانده سپاه سلمان گفت: بهره‌مندی از ظرفیت نخبگان بسیجی موجب رفع بسیاری از معضلات جامعه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی روز _ پنجشنبه بیست‌وپنجم آبان‌ماه_ در اجلاسیه مجمع بسیجیان استان سیستان وبلوچستان با بیان اینکه بسیج مستضعفین از بدو پیدایش و در طول پیمایش موجب خیرات و برکات فراوانی در جامعه بوده، اظهار کرد: کارکرد بسیج متناسب با رسالتی که داشته خوب است و با زحمات خواهران و برادران کارنامه‌ای درخشان را از خود به جای گذاشته است.

وی ادامه داد: بهره‌مندی از ظرفیت نخبگان بسیجی موجب رفع بسیاری از معضلات جامعه خواهد شد و امروز ما به شدت به این مهم نیاز داریم تا با استفاده از ظرفیت هیئت‌های اندیشه‌ورز و مجامع بسیج در تصمیم‌سازی اقدامی مؤثر داشته باشیم.

فرمانده سپاه سلمان افزود: اقدامات چند سال اخیر نخبگان بسیج قابل تقدیر است، اما حتماً باید با برنامه منسجم و با بهره‌مندی از همه ظرفیت‌ها پیش برویم تا ایده‌های خوب نخبگان را به ثمر برسانیم.

وی گفت: امیدواریم امسال با عنایت الهی و با زحمت صاحب‌نظران، اندیشه ورزان و متخصصان انقلابی و با همت متولیان اجرایی و همچنین همراهی مردم استان سیستان و بلوچستان و بهره‌مندی از ظرفیت‌های ارزشمند این استان بخشی از مسائل و مشکلات را برطرف کنیم.

شفائی خاطرنشان کرد: تلاش دشمن در زمینه ایجاد ناامیدی در جامعه باید با تلاش شما شکست خورده و امیدآفرینی در جامعه افزایش یابد.

کد خبر 704723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.