راهپیمایی مردم کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از فلسطین برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم استان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات اسرائیل راهپیمایی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت الاسلام سید جواد خاضع امروز _پنجشنبه، بیست‌وپنجم آبان_ در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری راهپیمایی سراسری حمایت از کودکان مظلوم غزه در روز شنبه بیست‌وهفتم آبان، اظهار کرد: این مراسم ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان هفتم تیر به سمت خیابان طالقانی_ خیابان جمهوری اسلامی و میدان امام حسین (ع) برگزار می‌شود و زمان و مکان راهپیمایی در سایر شهرستان‌ها اعلام می‌شود.

وی با اشاره به جنایت‌های اسرائیل در غزه، افزود: با گذشت ۴۰ روز از عملیات غرورآفرین طوفان‌الاقصی، رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی در تلافی این پیروزی بزرگ، اقدام به کودک‌کشی و نسل‌کشی مردم غزه کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اسرائیل در سایه سکوت مرگ‌بار مجامع جهانی و سازمان‌های حقوق بشری و همراهی آمریکا و اروپا جنایت‌های زیادی مرتکب شده‌است و این رژیم جعلی برای ترمیم آن شکست مفتضحانه، راهبرد قتل عام مردم بی دفاع و بی‌پناه را انتخاب کرده‌است‌.

وی تصریح کرد: نبرد امروز فلسطین و غزه، صحنه فروپاشی اخلاقی تمدن وحشی و سلطه‌جوی غرب و مقدمه صف‌بندی‌های جهانی جدید برای مقابله با این تمدن ویرانگر و ضدبشری خواهد شد، آن چه در غزه و فلسطین در حال وقوع است یک نزاع تمدنی بوده که که در یک طرف آن، تمدن اسلامی و مستضعفین جهان هستند و در سوی دیگر جبهه استکبار و نظام سلطه هستند.

حجت‌الاسلام خاضع خاطرنشان کرد: راهپیمایی سراسری در حمایت از فلسطین قهرمان و دفاع از کودکان مظلوم غزه و محکومیت کودک کشی و جنایات جنگی و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه هماهنگ با سایر کشورهای جهان روز شنبه برگزار می‌شود

کد خبر 704707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.