یک هشتم صندوق‌های اخذ رأی انتخابات الکترونیک خواهد بود

رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به برگزاری انتخابات الکترونیک در کشور ادامه داد: طبق قانون در یک هشتم صندوق‌های اخذ رأی انتخابات الکترونیک خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ساری، محمدتقی شاهچراغی امروز در جمع فرمانداران و بخشداران استان مازندران با بررسی آخرین اقدامات استان در حوزه انتخابات مجلس و خبرگان رهبری اظهار کرد: برابر جدول زمانبندی امور مربوط به انتخابات در استان به درستی پیش رفته و امروز ۲۵ آبان، آغاز و شروع بررسی صلاحیت‌ها در هیأت نظارت استانی است.

رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به اینکه در راستای راهبرد مقام معظم رهبری به منظور برگزاری انتخابات سالم، تمام ظرفیت‌ها در این زمینه به‌کارگیری شده‌اند، خاطرنشان کرد: هم اکنون وضعیت شعب اخذ رأی و صندوق‌های دریافت آرا در حال بررسی است.

رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به برگزاری انتخابات الکترونیک در کشور ادامه داد: طبق قانون در یک هشتم صندوق‌های اخذ رأی انتخابات الکترونیک خواهد بود، در مازندران مثلاً در شهرستان‌هایی که دو نماینده دارند این صندوق‌ها تعبیه می‌شوند اما این امر ممانعتی برای الکترونیکی شدن شعب اخذ رأی در شهرستان‌های تک نماینده‌ای نخواهد بود.

شاهچراغی گفت: جدولی آماده شده است و به زودی صندوق الکترونیکی حوزه‌ها تعیین تکلیف خواهد شد.

کد خبر 704691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.