تعهد بیش از ۶ هزار میلیارد تومانی خیران در ساخت مدارس

رئیس سازمان نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس کشور گفت: تعهد خیرین مدرسه‌ساز کشور در سال‌جاری شش میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یاسوج حمیدرضا خان‌محمدی روز _پنجشنبه، بیست و پنجم آبان_ در بیست و پنجمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: اگر می‌خواهیم فردا و آینده قوی و اقتصاد قوی داشته باشیم باید به امر مهم مدرسه‌سازی توجه داشته باشیم.

وی افزود: دولت توجه ویژه به مدرسه‌سازی دارد و در این امر خداپسندانه نیز بنیاد برکت، بنیاد علوی و بسیج سازندگی در کنار هم به امر مدرسه‌سازی می‌پردازند.

رئیس سازمان نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس کشور خاطرنشان کرد: تعهدات خیران در بیست و پنجمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بود و امسال به شش هزار و ۳۰۰ میلیارد افزایش یافت.

خان‌محمدی تصریح کرد: در حوزه انتخاب محلی که می‌خواهیم مدرسه بسازیم مورد توجه باشد، ضمن اینکه بعد از گذشت دو دهه از فعالیت خیرین باید مسئله‌ای مدارس سنگی و حاشیه شهرها را رفع کنیم.

وی با اشاره به اینکه توجه به مدارس الحاقی مورد توجه باشد، تاکید کرد: پیشران کارهای خیر خیران مدرسه ساز هستند که همه ایمان داریم اگر مدارس درست شود در سایر حوزه‌ها هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

کد خبر 704681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.