برگزاری همایش پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و ورزش‌های زورخانه‌ای به همت شهرداری اصفهان

به مناسبت روز حماسه و ایثار مردم اصفهان به همت سازمان شهرداری روز جمعه مراسم پیاده‌روی خانواده کارکنان شهرداری با هدف گرامیداشت این روز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، به مناسبت روز حماسه و ایثار مردم اصفهان در بیست‌وپنجم آبان‌ماه سال ۱۳۶۱ و به همت سازمان شهرداری روز جمعه _ بیست‌وششم آبان‌ماه _ مراسم پیاده‌روی خانواده کارکنان شهرداری، مسابقات دوچرخه سواری با حضور ۳۷۰ رکاب‌زن و گردهمایی ورزشکاران زورخانه‌ای با هدف گرامی‌داشت این روز برگزار خواهد شد.

بر همین اساس ابتدا رضا صادقی مسئول امور ورزش کارکنان شهرداری استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص برگزاری مراسم پیاده‌روی خانواده کارکنان شهرداری اظهارکرد: به مناسبت ۲۵ آبان روز حماسه، ایثار و سالروز تشییع ۳۷۰ شهید گلگون کفن اصفهان همایش پیاده‌روی را با هدف گرامیداشت یاد شهدا برگزار خواهیم کرد، این همایش از ساعت ۷ صبح روز جمعه در پارک جنگلی ناژوان آغاز خواهد شد و محل تجمع نیز باغ بانوان ناژوان خواهد بود.

وی افزود: در مکان تجمع برای فرزندان پرسنل برنامه‌هایی را در نظر گرفته‌ایم و در پایان مراسم نیز جشنی را برگزار خواهیم کرد، در واقع هدف ما برگزاری مراسمی برای زنده نگه داشتن یاد شهدا با محوریت سلامتی است. در هرحال بحث سلامت محوری برای ما اهمیت دارد، همچنین جمعی از مسئولان شهری در این همایش حضور پیدا خواهند کرد.

در ادامه نیز محسن رویگری رئیس اداره همگانی محلات سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان پیرامون برگزاری همایش ورزش‌های زورخانه‌ای و دوچرخه سواری تصریح کرد: روز جمعه همایش دوچرخه سواری تحت عنوان گلستان لاله‌ها به یاد ۳۷۰ شهید استان اصفهان و هفته ایثار در میدان امام (ره) به سمت گلستان شهدا برگزار خواهد شد، این مسیر در سال ۱۳۶۱ مسیر تشییع شهدا بوده و برای دوچرخه‌سواران در ایستگاه پایانی که گلستان شهدا است برنامه‌ای را درنظر گرفته‌ایم که امیدوارم مورد استقبال قرار بگیرد.

وی ادامه داد: همایش ورزش‌های زورخانه‌ای تحت عنوان پهلوانان همیشه زنده از ساعت ۱۶ با حضور ۳۷۰ ورزشکار در سالن گلستان شهدا برگزار خواهد شد که امیدوارم مورد استقبال قرار بگیرد، تمامی مسئولان را دعوت کرده‌ایم و حضور آن‌ها به برنامه‌ریزی‌های شخصی بستگی دارد، شرکت در این مراسم برای عموم افراد آزاد است اما برای ورزش زورخانه‌ای تنها مردم می‌توانند تماشاگر باشند چراکه ورزشکاران مشخص شده‌اند.

کد خبر 704647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.