لاین دوچرخه‌سواری در ساری راه‌اندازی می‌شود

شهردار ساری از راه‌اندازی لاین دوچرخه‌سواری در این شهر خبر داد و گفت: در حال حاضر ما از استاندارها خیلی عقب هستیم و نیاز است فضاهای ورزشی که داریم را به‌خوبی حفظ کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ساری و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری ساری، محمدحسین قبادی در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اعضای شورای اسلامی شهر ساری بابیان اینکه توسعه ورزش نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها است، اظهار کرد: شهرداری ساری در حمایت از مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پا را آسیایی از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی افزایش سرانه ورزشی را از الزامات دانست و افزود: در حال حاضر ما از استاندارها خیلی عقب هستیم و نیاز است فضاهای ورزشی که داریم را به‌خوبی حفظ کنیم.

شهردار ساری انعقاد تفاهم‌نامه بین اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری ساری را در اجرای برنامه‌های ورزشی تفریحی لازم دانست و تاکید کرد: با همکاری این دو نهاد می‌توان نشاط و شادابی را در بین شهروندان ارتقا داد.

قبادی خواستار توجه ویژه به ورزش مناطق محروم شد و گفت: توجه به مناطق کمتربرخوردار و کشف استعدادها و جانمایی امکانات ورزشی در این مناطق باید بیشتر از سایر مناطق در اولویت قرار گیرد.

وی به اهمیت توجه به ورزش همگانی در مرکز استان پرداخت و گفت: با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران، به دنبال این هستیم لاین دوچرخه‌سواری را در سطح شهر ساری راه‌اندازی و اجرایی کنیم.

کد خبر 704646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.