هنرستان‌ بدون کارگاه معنایی ندارد

مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش با بیان اینکه بررسی میدانی مطالبات و دغدغه‌های مردمی و دریافت گزارش‌ها از مزیت‌های سفرهای استانی رئیس‌جمهور و وزرا به استان‌ها است، گفت: بازدیدهای استانی به صورت میدانی است و گزارش‌های واقعی ارائه می‌شود تا از انحرافات در مسیر اعتبارات جلوگیری شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش، حجت‌الله الماسی در سفر به چهارمحال و بختیاری و بازدید از مدارس شهرستان بن با اشاره به اینکه در بعضی از حوزه‌ها اعتبارات تخصیص داده شده در سایر بخش‌ها و حوزه‌هایی که اولویت‌دار نیست هزینه می‌شود، اظهار کرد: سفرهای استانی و گزارش‌های میدانی کمک می‌کند اعتبارات در حوزه‌هایی اولویت‌دار هزینه شود.

وی با تاکید بر اینکه اصل فعالیت هنرستان‌ها مهارت‌آموزی است، گفت: هنرستان‌ها بدون کارگاه معنایی ندارند، در واقع در ابتدا باید کارگاه هنرستان‌ها راه‌اندازی و سپس کلاس‌ها برگزار شود.

مدیرکل دفتر وزارتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به بازدید از هنرستان‌های استان و شهرستان بن گفت: مهمترین مشکل هنرستان شهرستان بن کارگاه است که به طور اختصاصی این مشکل پیگیری می‌شود.

افشین امیریان، مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیز در این بازدید اظهار کرد: دولت سیزدهم برای رفع محرومیت از مناطق محروم نگاه ویژه دارد و سال‌گذشته بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال تجهیزات برای مدارس خریداری و ارسال شد.

وی افزود: ایجاد پنج چمن مصنوعی، یک چمن ساحلی، یک اتاق ورزش و یک سالن ورزشی در شهرستان بن در استان در این دولت پیش‌بینی و احداث شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: اختصاص اعتبار ویژه برای توسعه مراکز فنی و حرفه‌ای و کار و دانش به عنوان یکی از ضروریات امروز است.

کد خبر 704635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.