آیت‌الله اختری (ره) عامل به جهاد تبیین بود

استاندار سمنان گفت: برگزاری آیین‌های تجلیل از عالمان و فرزانگان در راستای شناخت جوانان و نوجوانان از چهره‌های درخشان علم و فقاهت است و بدون‌شک روح بلند آیت‌الله اختری (ره) شاهد و ناظر این جلسه فاخر و ارزشمند خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی امروز _پنجشنبه بیست‌وپنجم آبان‌_ در آئین نکوداشت آیت‌الله شیخ عباسعلی اختری (ره) با عنوان «مردی از جنس شجاعت و فضیلت» اظهار کرد: برگزاری آئین‌های تجلیل از عالمان و فرزانگان در راستای شناخت جوانان و نوجوانان از چهره‌های درخشان علم و فقاهت است.

وی با اشاره به اینکه بدون‌شک روح بلند آیت‌الله اختری (ره) شاهد و ناظر این جلسه فاخر و ارزشمند خواهد بود، افزود: آیت‌الله اختری (ره) عامل به جهاد تبیین بود و در تبیین واقعیات ننگین دوران طاغوت، جهد و تلاش فراوان کرد و در این راستا، شکنجه و آزار فراوانی را متحمل شد.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: امروز شاهد برپایی مراسم نکوداشت آیت‌الله اختری هستیم؛ کسی که از ابتدای دوران شکل‌گیری انقلاب در کنار امام خمینی (ره) نقش‌آفرینی کرد و در زمان تبعید حضرت امام (ره) در سال ۱۳۴۲ نیز نامه حمایت از مرحوم امام (ره) را امضا کرد.

هاشمی تصریح کرد: آیت‌الله اختری (ره) در حوزه‌های مختلف و مسئولیت‌های گوناگون بسیار خوب ایفای نقش کرد که در این زمینه نامی درخشان از ایشان ثبت شد و رهبر معظم انقلاب در سفر به استان سمنان از چهره‌های بزرگ و عالمان فرهیخته‌ای نام بردند که نشان از وجود این خورشیدهای درخشان در استان سمنان است.

به گزارش ایمنا، آئین نکوداشت آیت‌الله شیخ عباسعلی اختری (ره) با عنوان «مردی از جنس شجاعت و فضیلت» با حضور رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، استاندار سمنان، نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج)، شهردار سمنان، فرماندار، ائمه جمعه سراسر استان و جمع کثیری از مردم و مسئولان در حال برگزاری است.

کد خبر 704630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.