شتاب در اجرای پروژه‌های عمرانی شهر یزد مورد انتظار است

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: گزارش شش‌ماهه شهرداری در صحن شورا به تصویب رسید و شهرداری توانست در جذب بودجه و اجرای پروژه‌های عمرانی، شهر یزد را به کارگاه عمرانی تبدیل کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر یزد، عزیزالله سیفی اظهار کرد: سال جاری در نقاط مختلف شهر یزد پروژه‌های عمرانی در حال اجرا است و شهرداری در بخش آسفالت و پروژه‌های زیر بنایی عملکرد خوبی داشته، اما در بخشی از مناطق به خصوص در حوزه عمران، مصارف بودجه قانع‌کننده نبوده است.

وی افزود: با وجود اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی در سطح شهر، گزارش شش‌ماهه نشان می‌دهد که هزینه‌کرد پروژه‌های عمرانی نسبت به جذب بودجه تناسب ندارد و ارقام بودجه نشان‌دهنده این است که پروژه‌ها آغاز شده اما سرعت نگرفته است که امیدواریم با حضور معاونت جدید در حوزه عمرانی شهرداری شاهد شتاب جدی در این پروژه‌ها باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد تأکید کرد: انتظار داریم کمیته بررسی درآمدهای پایدار شهرداری به‌طور منظم برگزار شود تا بتوانیم با رصد درآمدها، بودجه مناسبی که اختصاص داده شده و انتظاری که اعضای شورا دارند را در روند اجرای پروژه‌ها محقق کنیم.

سیفی ادامه داد: لازم است گزارش شش‌ماهه در وبگاه شهرداری جهت اطلاع عموم مردم قرار گیرد تا مردم بتوانند با دقت از درآمد، هزینه و روند کاری که شهرداری و شورای اسلامی شهر در راستای بودجه دنبال می‌کند، آگاه شوند و نظرات خود را نیز بیان کنند.

کد خبر 704627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.