پوشش ۴۴۰ هزار دانش‌آموز اصفهانی در توزیع شیر رایگان

رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ۴۴۰ هزار دانش‌آموز در مقطع ابتدایی مدارس دولتی تحت پوشش توزیع شیر رایگان قرار می‌گیرند.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، مهدی منتجب درباره پوشش ۴۴۰ هزار دانش‌آموز اصفهانی مقطع ابتدایی مدارس دولتی جهت توزیع شیر رایگان، اظهار کرد: مدارس غیردولتی اصفهان به منظور استفاده از این طرح می‌توانند از طریق مؤسس مدرسه با همکاری‌های لازم و پس از تکمیل قرارداد آمادگی خود را اعلام کنند تا شرکت‌های متولی را برای مدارس غیردولتی معرفی کنیم و دانش‌آموزان این مدارس هم بتوانند در چنین طرحی شرکت داشته باشند.

وی افزود: بخشنامه توزیع شیر رایگان در مدارس دولتی استان اصفهان در اواسط آبان به استان ابلاغ شده است و تاکنون برنامه‌ریزی لازم با شرکت‌هایی متولی این طرح صورت گرفته تا قراردادهای مدنظر را مورد بررسی قرار بدهند.

رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: نخستین نوبت توزیع رایگان بین دانش‌آموزان مدارس دولتی استان در شیرهای پاکتی ۲۰۰ سی‌سی با ۲.۵ درصد چربی صورت می‌گیرد و امیدواریم تا شرکت‌های متولی سریع‌تر قراردادهای اولیه را تکمیل و ارسال کنند.

وی با اشاره به تحویل شیر در مدارس دولتی با نظر مدیر مدارس ابتدایی استان، گفت: بیش از ۲۲۰۰ مدرسه ابتدایی در مناطق و نواحی ۴۱ گانه در استان فعال است که با برنامه‌ریزی و اجرا در روزهای آینده این طرح مهم به سرانجام می‌رسد.

منتجب خاطرنشان کرد: در مناطق و نواحی دستگاه متولی سطح استان، سازمان بازرسی و نمایندگان صنعت، معدن و تجارت و سازمان استاندارد نظارت کامل و کافی برای اجرای این طرح را دارند.

کد خبر 704587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.