احداث بیمارستان ۲۵ آبان کوچک‌ترین نگاه در برابر بزرگی مردم اصفهان است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با بیان اینکه احداث بیمارستان ۲۵ آبان کوچک‌ترین نگاه در برابر بزرگی مردم اصفهان است، گفت: مردم اصفهان ولایت‌مداری خود را در همه عرصه‌ها ثابت کرده‌اند و وفاداری به مکتب اسلام را با هیچ موضوعی به حاشیه نبردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسعود احمدی‌نیا صبح امروز _پنجشنبه بیست‌وپنجم آبان_ در آئین کلنگ‌زنی بیمارستان ۵۰۰ تخت‌خوابی ۲۵ آبان در شهرک امام حسین (ع) با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای ۲۵ آبان اظهار کرد: مردم اصفهان ولایت‌مداری خود را در همه عرصه‌ها ثابت کرده‌اند و وفاداری به مکتب اسلام را با هیچ موضوعی به حاشیه نبردند.

وی افزود: مردم اصفهان با تدبیر از همدلی خود صیانت کردند، امروز هم شاهد این همدلی و هم‌فکری هستیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با بیان اینکه بیش از ۱۰ درصد جامع ایثارگری کشور به اصفهان تعلق دارد، گفت: پروژه احداث بیمارستان ۲۵ آبان کوچک‌ترین نگاه در برابر بزرگی مردم اصفهان است که در راستای خدمت رسانی اجرایی می‌شود.

احمدی‌نیا تاکید کرد: ساخت بیمارستان از سیاست‌ها و وظایف ذاتی بنیاد سازمان شهید نیست، اما تدبیر و نگاه عالمانه ریاست بنیاد شهید به حوزه سلامت موجب شد تا همه مسئولان استان برای تحقق آن به میدان بیایند.

وی خاطرنشان کرد: بالغ بر ۴۰ درصد پروژه‌های کشور در حوزه بنیاد شهید در اصفهان اجرایی می‌شود.

کد خبر 704583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.