بتن‌ریزی فونداسیون ضلع شرقی پل صاحب‌روضات انجام شد + فیلم

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه یکی از مراحل بتن‌ریزی فونداسیون ضلع شرقی پروژه صاحب‌روضات انجام شد، گفت: این فونداسیون با ۳۰ متر طول، پنج متر عرض، ۱.۵ متر ارتفاع و حجم تقریبی ۲۲۵ متر مکعب، بتن‌ریزی شد.

اصغر کشاورزراد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از دلایل احداث پل صاحب روضات، اتصال خیابان صاحب روضات به خیابان بهستان است که ۱۰ سال روی ابعاد مختلف این پروژه بحث و تبادل نظر شد، اما عزمی برای احداث آن وجود نداشت که پس از بررسی‌ها تابستان سال جاری تصمیم به اجرایی شدن پروژه گرفتیم.

وی با بیان اینکه یکی از مراحل بتن‌ریزی فونداسیون ضلع شرقی پروژه صاحب‌روضات انجام شد، افزود: این فونداسیون با ۳۰ متر طول، پنج متر عرض، ۱.۵ متر ارتفاع و حجم تقریبی ۲۲۵ متر مکعب، بتن‌ریزی شد.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی این بخش در ساعات شب و با استفاده یک دستگاه پمپ بتن و ۱۸ دستگاه کامیون میکسر بتن انجام شد، خاطرنشان کرد: با توجه به اجرای این عملیات فونداسیون، یکی از بخش‌های این پروژه بزرگ شهر که روی بزرگراه شهید خرازی اجرا می‌شود، پیشرفت چشمگیری داشت.

وی با بیان اینکه یکی از قسمت‌های اصلی پروژه صاحب‌روضات فونداسیون‌ها است که تاکنون دو مورد از سه فونداسیون آن بتن‌ریزی شده است، اضافه کرد: اگر این پروژه را به شش قسمت شامل سه فونداسیون، دو کوله و ستون‌های محور، تقسیم کنیم، تاکنون دو قسمت آن تکمیل شده است.

کد خبر 704581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.