سهامداران آسیاتک چقدر سود کرده‌اند؟

سود خالص شرکت انتقال داده‌های آسیاتک با رشد ۱۵۵ درصدی به ۱۸۹ میلیارد تومان رسیده و هر سهم شرکت سود پایه ۶۳ تومانی را در شش ماهه سال جاری به ثبت رسانده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شرکت انتقال داده‌های آسیاتک با نماد «اسیاتک» پذیرفته شده در بازار اول بورس است، ارزش بازار این شرکت برابر با سه هزار و ۳۹۰ میلیارد تومان و در محدوده یک هزار و ۱۰۰ تومان درحال معامله است، پی بر ای این شرکت برابر با ۱۰ واحد و سود چهار فصل اخیر این شرکت برابر با ۱۱۲ تومان بوده است.

درآمدهای عملیاتی این شرکت برابر با ۹۶۶ میلیارد تومان بوده که رشد ۵۸ درصدی را به ثبت رسانده، بهای تمام شده برابر با ۵۶۴ میلیارد تومان که رشد ۳۶ درصدی داشته است.

سود ناخالص شرکت برابر با ۴۰۰ میلیارد تومان که رشد بسیار خوب ۱۰۴ درصدی را به ثبت رسانده و هزینه‌های فروش اداری رشد ۶۰ درصدی داشته و به ۱۶۵ هزار میلیارد تومان رسیده است.

سود عملیاتی شرکت با رشد ۱۵۳ درصدی به ۲۳۶ میلیارد تومان رسیده و هزینه‌های مالی شرکت برابر با ۱۴ هزار میلیارد تومان بوده است که رشد ۷۲ درصدی را به ثبت رسانده است.

درآمدهای غیر عملیاتی با افت ۸۴ درصدی همراه بوده و به سطح یک میلیارد تومان رسیده و میزان مالیات پرداختی شرکت برابر با ۳۳ میلیارد تومان بوده است که رشد ۸۹ درصدی را به ثبت رسانده است.

سود خالص شرکت با رشد ۱۵۵ درصدی به ۱۸۹ میلیارد تومان رسیده و هر سهم شرکت سود پایه ۶۳ تومانی را در شش ماهه سال جاری به ثبت رسانده است، همچنین سرمایه ثبت شده شرکت برابر با ۳۰۰ میلیارد تومان است.

درحالی که نرخ پی بر ای این شرکت وضعیت نسبتاً متعادلی را ثبت کرده است، سرعت رشد سود خالص بالا است، بنابراین در صورت تداوم وضعیت فعلی پی بر ای شرکت در فصول بعدی تعدیل مثبت بیشتری خواهد یافت.

کد خبر 704578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.