پیروزی جبهه مقاومت و نابودی اسرائیل نزدیک است

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت زینب اخت‌الرضا (ع) گفت: امید است به زودی در حرم حضرت زینب (ع) جشنی با عنوان پیروزی جبهه مقاومت و نابودی آمریکا و اسرائیل برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا حجت الاسلام محسن صادق‌زاده شامگاه _چهارشنبه بیست‌وچهارم آبان‌ماه_ در کنگره شهدای دانش‌آموز اظهار کرد: حرم حضرت زینب (ع) در دوران هشت سال دفاع مقدس، همواره محل تجمع بسیجیان و اعزام رزمندگان اسلام بود.

وی افزود: حرم حضرت زینب (ع) در طول هشت سال دفاع مقدس از همه رزمندگان استقبال می‌کرد و پس از جنگ نیز این حرم میزبان مهاجرین جنوب کشور بود و آغوش خود را به روی این افراد باز کرد.

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت زینب اخت‌الرضا (ع) با بیان اینکه آغوش حرم حضرت زینب (ع) در طول سالیان سال برای استقبال از دانش‌آموزان باز بوده است، تاکید کرد: از همه حاضران در ویژه برنامه «همراه شقایق‌ها» دعوت می‌کنم تا در پناه دختر امام رضا (ع) از برنامه‌های خوب این مجموعه استفاده کنند.

حجت الاسلام صادق‌زاده گفت: امید است به زودی در حرم حضرت زینب (ع) شاهد برگزاری جشنی با عنوان پیروزی جبهه مقاومت و نابودی شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل باشیم، همگی می‌دانیم که از زمانی که آمریکا و اسرائیل وارد خاورمیانه شده‌اند، ناآرامی در منطقه را افزایش داده‌اند.

وی ادامه داد: امید است هرچه زودتر شنونده خبر پیروزی جبهه مقاومت و محو اسرائیل از صحنه روزگار باشیم.

کد خبر 704508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.