پیش‌بینی بودجه ۲۲۰ میلیارد تومانی برای شهرداری گچساران/ پرداخت به روز حقوق پرسنل

رئیس اداره مالی شهرداری گچساران از پیش‌بینی ۲۲۰ میلیارد تومان بودجه برای شهرداری در سال‌جاری خبر داد و گفت: حقوق پرسنل نیز به روز پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، میثم نارکی عصر روز چهارشنبه، بیست و چهارم آبان _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بودجه سال ۱۴۰۰ در شهرداری گچساران ۱۴۸ میلیارد تومان بوده که تقریباً حدود ۱۹۸ میلیارد تحقق یافته است.

وی با بیان اینکه میزان تحقق بودجه در شهرداری گچساران یک رکورد بی‌نظیر محسوب می‌شود، افزود: بودجه شهرداری گچساران ۱۴۸ میلیارد تومان بوده که با این تحقق شاهد جهش ۵۰ میلیارد تومانی در بودجه این سازمان هستیم.

رئیس اداره مالی شهرداری گچساران گفت: امسال نیز بودجه تقریباً ۲۲۰ میلیارد تومانی برای شهرداری گچساران پیش‌بینی شده که امید می‌رود این مهم نیز محقق شود.

وی با اشاره به پرداخت حقوق پرسنل شهرداری گچساران، تصریح کرد: خوشبختانه در حال حاضر پرداخت حقوق پرسنل شهرداری گچساران به روز است و مطالبه حقوقی نداریم.

نارکی با بیان اینکه فقط سه ماه اضافه کار پرسنل مانده که تلاش می‌شود این نیز به روز گردد.

خاطرنشان کرد: اضافه کار نیز مبنای آن بر وصول مطالبات صورت گرفته که وصول آن از محل صرفه‌جویی است.

وی افزود: پرداخت حقوق و مزایا خرجی‌های روزانه شهرداری و مخارج داخلی آن فقط از منابع داخلی (عوارضات) استفاده می‌شود، شهرداری‌ها خودگردان بوده و کمک‌های دولتی کم و به ندرت برای آنها صورت می‌گیرد.

رئیس اداره مالی شهرداری گچساران گفت: در چند ماه اخیر کمک‌های دولتی به شهرداری صورت نگرفته و سازمان شهرداری‌ها نیز کمک‌هایی را انجام نداده‌اند، به نوعی در حال خودکفا کردن شهرداری‌ها از لحاظ درآمد هستند.

وی تصریح کرد: وصول مطالبات به سختی صورت می‌گیرد، شهرداری‌ها نیز دچار مشکل هستند و شهرداری گچساران نیز از این قاعده مستثنیٰ نیست.

نارکی خاطرنشان کرد: تاکنون مردم گچساران همراهی خوبی با شهرداری دو گنبدان داشته‌اند، زیرا این نهاد را از خود می‌دانند و مطلع هستند عوارضاتی که پرداخت می‌شود به نوعی با اجرای خدمات و اقدامات مناسب در شهر به خود آنها باز می‌گردد، جا دارد از همراهی خوب مردم گچساران تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به حضور ۵۱۳ پرسنل در این شهرداری گچساران گفت: هر ماه حدود ۱۳ الی ۱۴ میلیارد تومان حقوق به پرسنل این شهرداری پرداخت می‌شود.

کد خبر 704499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.