مدت خدمت دوره ضرورت تغییر نمی کند

معاون وظیفه عمومی انتظامی استان کرمانشاه گفت: با توجه به کاهش سه ماهه مدت خدمت دوره ضرورت که اخیرا بر این اساس ابلاغ شده است، هیچ تغییری در قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی ازقبیل معافیت جدید یا کاهش مدت خدمت در دستور کار نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مسعود همتی اظهار کرد: نحوه تعیین مدت خدمت دوره ضرورت در قوانین موجود تعیین تکلیف شده است و برابر ماده چهار قانون خدمت وظیفه عمومی، در صورتیکه مشمولان، مازاد و یا کمتر از تعداد موردنیاز باشند، ستاد کل نیروهای مسلح نسب به پیشنهاد کاهش یا افزایش مدت خدمت دوره ضرورت اقدام می‌کند.

وی ادامه داد: با توجه به کاهش سه ماهه مدت خدمت دوره ضرورت که اخیراً بر این اساس ابلاغ شده است، هیچ تغییری در قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی از قبیل معافیت جدید یا کاهش مدت خدمت در دستور کار نیست.

معاون وظیفه عمومی انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی پیرامون مقررات خدمت سربازی، سازمان وظیفه عمومی فراجا بوده و از کلیه جوانان عزیز تقاضا می‌شود ضمن عدم توجه به گمانه زنی‌ها و شایعات طرح شده از جانب افراد غیر مسئول در این حوزه، برابر اطلاع رسانی رسمی از مراجع ذی صلاح، نسبت به برنامه ریزی برای آینده خود و مشارکت در امر تأمین امنیت میهن عزیزمان اقدام کنند.

کد خبر 704483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.