زنگ کتاب و کتابخوانی در اردبیل به صدا درآمد

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: آیین زنگ کتاب، امسال با رویکرد آگاهی بخشی در خصوص مظلومیت مردم غزه و جنایات بی شمار رژیم کودک کش اسرائیل و آمریکا خونخوار در مدارس استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، کلام اله صفری عصر امروز _چهارشنبه بیست و چهارم آبان‌_ در مراسم استانی زنگ کتاب که در دبیرستان امید انقلاب برگزار شد، اظهار کرد: امنیت و آرامش امروز کودکان و دانش آموزان ایرانی مدیون ایثار شهدای عزیز و تلاش‌های شبانه روزی نیروهای نظامی و امنیتی است و ما نیز قدردان آنها هستیم.

وی افزود: امروز رژیم غاصب اسرائیل با حمایت و پشتیبانی آمریکای جنایتکار دست به یک نسل کشی بزرگ در غزه زده و دانش آموزان و کودکان را به خاک و خون کشیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: آئین زنگ کتاب، امسال با رویکرد آگاهی بخشی در خصوص مظلومیت مردم غزه و جنایات بی شمار رژیم کودک کش اسرائیل و آمریکا خونخوار در مدارس استان برگزار می‌شود.

صفری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، ترویج فرهنگ کتابخوانی یکی از وظایف آموزش و پرورش می‌باشد که در این راستا کتابخانه‌های کلاسی و مدرسه‌ای دایر و توسط دانش آموزان اداره می‌شود.

گفتنی است این برنامه با مشارکت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، کانون‌های خدمت رضوی و ایفای نقش دانش آموزان دبیرستان دولتی امید انقلاب برگزار شد.

کد خبر 704479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.