لزوم افزایش کیفیت نان پس از تصحیح قیمت‌ها

استاندار خوزستان گفت: با توجه به هماهنگی‌ها با وزارت کشور و گرانی هزینه‌های مرتبط با تهیه نان از جمله دستمزد، اجاره‌بها و حمل و نقل تلاش می‌شود بتوانیم کمکی در این زمینه به نانوایان داشته باشیم تا بعد از تصحیح قیمت کیفیت نان افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از خوزستان، علی‌اکبر حسینی محراب، عصر امروز چهارشنبه _بیست و چهارم آبان ماه_ در حاشیه نمایشگاه نان و غله خوزستان اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاه در اهواز برای اولین بار صورت گرفته است، از آنجایی که کیفیت نان در کشور رشد زیادی کرده در خوزستان نیز باید متناسب با آن کیفیت نان بهبود یابد.

وی افزود: امیدوارم این نمایشگاه فتح‌البابی باشد برای اینکه کیفیت نان در اهواز و برخی دیگر از شهرهای استان بهتر شود، باید به گونه‌ای کار شود تا حداقل دورریزی نان را داشته باشیم، حضور صنایع مرتبط با نان از سایر استان‌ها می‌تواند باعث انتقال تجربیات آن‌ها به نانوایان خوزستانی شود.

استاندار خوزستان ادامه داد: گرما و قیمت بالای مسکن و مغازه‌ها سبب شده است که نانوایان اهوازی متضرر شوند، با این حال باید بر روی کیفیت نان تلاش زیادی شود.

حسینی محراب با اشاره به وضعیت قیمت نان، اضافه کرد: با توجه به هماهنگی‌هایی که با وزارت کشور انجام شد و با توجه به گرانی هزینه‌های مرتبط با تهیه نان از جمله دستمزد، اجاره‌بها و حمل و نقل تلاش می‌شود بتوانیم کمکی در این زمینه به نانوایان داشته باشیم تا بعد از تصحیح قیمت کیفیت نان افزایش پیدا کند.

کد خبر 704478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.