فعالیت ۱۰۰ دستگاه ماشین جهت جمع‌آوری آب‌های سطحی در اهواز

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: با توجه به شدت بارندگی میزان آبگرفتی‌ها قابل توجه نبوده و در حال حاضر با ۵۰ دستگاه ماشین مکنده در حال جمع‌آوری هستیم و ۵۰ دستگاه دیگر نیز اضافه خواهد شد.

مهدی شمسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان، اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی بارندگی توسط هواشناسی، از پیش برنامه‌ریزی لازم جهت جمع‌آوری آب‌های سطحی انجام شده بود و اکیپ‌های ۸ منطقه شهرداری در سی و پنج ناحیه به حالت آماده‌باش در آمده بودند.

وی افزود: با توجه به شدت بارندگی میزان آبگرفتی‌ها قابل توجه نبوده و در حال حاضر با ۵۰ دستگاه ماشین مکنده در حال جمع‌آوری هستیم و ۵۰ دستگاه دیگر نیز اضافه خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به اینکه به سرعت در حال جمع‌آوری آب‌های سطحی هستیم، ادامه داد: تاکنون گزارشی از آب‌گرفتگی به میزان زیاد ارائه نشده است، تنها در بلوار جوادالائمه (ع) و خیابان شهید داغری به علت ترکیدگی لوله فاضلاب شدت آب گرفتی زیاد بوده و تیم‌های عملیاتی در حال جمع‌آوری و تعمیر آن هستند.

شمسی اضافه کرد: علاوه بر دو نقطه‌ای که به علت شکستگی فاضلاب شاهده تجمع زیاد آب هستیم، در میدان ساعت نیز با توجه به وضعیتی که وجود دارد آب‌گرفتی زیادی وجود دارد که به سرعت جمع‌آوری خواهد شد.

کد خبر 704470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.