انحلال تیم والیبال گیتی پسند، شایعه یا واقعیت؟

خبرگزاری ایمنا: در روزهایی که تیم های لیگ برتری والیبال در حال جذب بازیکن و بستن تیم های قدرتمند برای حضور در فصل آینده رقابت ها هستند تیم والیبال گیتی پسند در سکوت کامل به سر می برد تا شایعه انحلال این تیم قوت بگیرد.

به گزارش ایمنا، در روزهای داغ فصل نقل و انتقالات لیگ برتر والیبال و در حالی که تیم های لیگ برتری در تکاپو برای جذب بازیکنان مورد نظر خود هستند از باشگاه گیتی پسند و تیم والیبال این باشگاه هیچ خبری نیست. مهره های نام آشنای فصل گذشته این تیم پای میز مذاکره با سایر تیم ها هستند و باقی نیز که پیشنهاد آن چنانی ندارند در انتظار تماس مسوولان باشگاه اصفهانی.
مسوولان باشگاه گیتی پسند چندی پیش اعلام کردند که امسال قصد بستن تیم گران قیمت با بازیکنان مطرح ندارند و قرار است بازیکنان بومی و جوان را برای حضور در فصل آینده در کنار هم جمع کنند. اما از جذب همین بازیکنان هم خبری نیست و گیتی پسند حتی هنوز سرمربی هم ندارد. همه این اتفاقات موجب می شود این طور فکر کنیم که شایعات یکی، دو ماه پیش در حال قطعی شدن است و فصل آینده خبری از تیم والیبال گیتی پسند در میان اسامی تیم های لیگ برتری نیست.
برخی بازیکنان گیتی پسند در گوشه و کنار مصاحبه های خود به این موضوع اشاره کرده و می کنند اما این خبری است که مسوولان باشگاه گیتی پسند تا امروز آن را تایید نکرده اند اما احتمالاً روز تایید این خبر نزدیک می شود.
هرچند مدتی پیش و با اعلام انحلال تیم بسکتبال ذوب آهن نزدیکان این باشگاه خبر از فروش امتیاز این تیم به باشگاه گیتی پسند آن هم با قیمت ۴۰۰ میلیون تومان دادند اما این خبر نیز از سوی هیچ یک از دو طرف تایید نشده است.
به نظر می رسد با توجه به تفاهم نامه سال قبل دو باشگاه فولاد ماهان و گیتی پسند، سرخ ها قصد تیمداری در بسکتبال ندارند با این وجود همچنان باید منتظر بمانیم تا ببینیم به صف تیم های منحل شده اصفهان والیبال گیتی پسند هم اضافه می شود یا خیر؟ تیمی که امید بود چراغ والیبال اصفهان را بعد از سال ها روشن کند اما از همان ابتدا راه نادرست در پیش گرفت و آینده آن نیز مشخص نیست.
/۱۱

کد خبر 70446

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.