دعوت از اقشار مختلف مردم کردستان برای حضور در راهپیمایی ضدصهیونیستی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان از اقشار مختلف مردم استان دعوت کرد تا با حضور در راهپیمایی ضدصهیونیستی، از خیزش سراسری برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و غزه حمایت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سنندج و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، مهدی رمضانی، امروز _چهارشنبه بیست‌وچهارم آبان_ در جلسه برنامه‌ریزی راهپیمایی ضداستکباری که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: داغ فلسطین، داغ بسیار سنگینی است که سالیان سال بر قلب امت اسلام وارد شده و ظلم و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی به اوج خود رسیده است که البته نوید شکستن استخوان‌های این شیطانک کوچک و آمریکا شیطان بزرگ به گوش شنیده و به چشم دیده می‌شود.

وی افزود: به خود می‌بالیم برای داشتن رهبری که به تاسی و پیروی از امام امت و با تدبیر، امروز جلودار قافله مبارزه با استکبار و شیطان بزرگ است و با وجود اینکه رسانه بسیار ضعیف است و نمی‌تواند به خوبی واقعیت‌ها را به تصویر بکشد و اطلاع‌رسانی لازم را انجام دهد، اما به لطف خدا رویش‌هایی که اکنون در جهان اسلام شکل گرفته را به وضوح می‌بینیم‌.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با بیان اینکه‌ای کاش زمینه برای حضور در جغرافیای غزه و میدان کمک به این ملت مظلوم فراهم می‌شد؛ به لزوم برگزاری راهپیمایی با تعداد و کیفیت بالا در این راستا تاکید کرد و گفت: تکلیف همه دستگاه‌ها باید مسئولانه و دغدغه‌مندانه برای غنی‌تر شدن این حرکت مشخص و تعیین شود.

رمضانی در ادامه با انتقاد از عدم حضور برخی از مسئولان ادارات در این نشست، تصریح کرد: نسبت به این بی‌تفاوتی گلایه‌مند و به شدت برخورد می‌کنیم و بی‌پاسخ نمی‌گذاریم، قرار نیست فردی مسئولیت دستگاهی را داشته باشد اما در چنین جلسه مهمی حضور نیابد و هیچ توجیهی قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکه نجابت و نزاکت کردستانی‌ها برای همه ثابت شده و زبانزد است، خاطرنشان کرد: در سفر اخیر هیأت دولت به استان کردستان، حضور باشکوه و گسترده مردم بازتاب بین‌المللی و اثر فراملی داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه ۵۴ هزار کارمند در استان داریم که اگر یک ماه نفری ۲۰ هزار تومان کمک کنند، بیش از یک میلیارد تومان کمک مردمی برای مردم غزه جمع‌آوری می‌شود، ادامه داد: راهپیمایی روز شنبه باید حتماً با کیفیت و غنی برگزار شود و همه دستگاه‌ها مسئولانه این مهم را پیگیری کنند.

رمضانی از اصناف، سازمان‌های مردم نهاد، روحانیون، دانشگاهیان، دانش‌آموزان و همه اقشار مختلف درخواست کرد به عنوان یک عمل و فریضه دینی برای کمک به هم‌نوعان پای کار بیایند و بار دیگر با انسجام این جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

کد خبر 704459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.