اعتراف باند ۴ نفره سارقان به قاپ‌زنی ۶۱ تلفن همراه

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند چهار نفره موبایل‌قاپ در عملیات کارآگاهان این پلیس و اعتراف متهمان به ۶۱ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ حسین تُرکیان اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین فقره موبایل‌قاپی در شهر اصفهان و شکایت مال باختگان به پلیس، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از شنیدن اظهارات مال باختگان و بررسی محل‌های وقوع سرقت با انجام اقدامات علمی و تخصصی موفق شدند هویت باندی چهار نفره که در زمینه قاپ‌زنی گوشی‌های تلفن همراه فعال بودند را به دست آورند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: با رصد هوشمندانه متهمان مخفیگاه آنها شناسایی کردند و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی یک عملیاتی ضربتی هر چهار نفر دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

سرهنگ ترکیان با بیان اینکه متهمان در تحقیقات صورت گرفته به ۶۱ فقره قاپ‌زنی گوشی تلفن همراه شهروندان اقرار کردند، گفت: ارزش گوشی‌های مسروقه توسط کارشناسان بالغ بر یک میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان در معابر عمومی از هندزفری به جای تلفن همراه برای مکالمه استفاده، از نمایش تلفن همراه در معابر و حاشیه خیابان خودداری و مراقب موتورسوارانی که از مقابل آنها عبور می‌کنند باشند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 704449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.