۲۵ آبان هنوز در میان مردم زنده است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: اگر سیل یا زلزله‌ای در هر گوشه از کشور اتفاق بیفتد، استان اصفهان از اولین استان‌هایی است که بیشترین کمک را اعزام می‌کند و این نشان‌دهنده زنده بودن بیست‌وپنجم آبان در میان مردم است.

حجت‌الاسلام محسن مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن گرامیداشت حماسه ۲۵ آبان مردم اصفهان کرد: بیست‌وپنجم آبان ظهور بزرگ‌ترین معروفات اسلامی یعنی ایثار، گذشت، جهاد و شهادت است که این ظهور در اصفهان رقم خورد.

وی با اشاره به حماسه حضور مردم اصفهان در تشییع شهدای عملیات محرم افزود: در اتفاقی بزرگ نشان داده شد که مردم این استان نه‌تنها جوانان خود را تقدیم و در این مسیر ایثار کردند، بلکه خودشان هم با استقبالی بی‌نظیر آن‌ها را تشییع و خاک‌سپاری کردند و پس از گذشت دو روز از آن تشییع بی‌نظیر چندین هزار نفر به جبهه‌ها اعزام شدند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با تاکید بر اینکه ۲۵ آبان ظهور صفات حسنه و الهی مردم اصفهان بوده که هنوز نیز در موضوعات مختلف ادامه‌دار است، تصریح کرد: اگر سیل یا زلزله‌ای در هر گوشه از کشور اتفاق بیفتد، استان اصفهان از اولین استان‌هایی است که بیشترین کمک و تیم‌های جهادی خود را اعزام می‌کند و این موارد نشان‌دهنده زنده بودن ۲۵ آبان در میان مردم است.

مظاهری با بیان اینکه امروزه شکوه ۲۵ آبان در دانش‌بنیان‌ها و جهاد علمی نمایان شده است و در این راستا رتبه علمی استان و کشور را در سطح بالایی نگه داشته‌اند، گفت: ۲۵ آبان در خدمات گروه‌ها و اصناف مختلف متبلور شده است و ظهور ۲۵ آبان یعنی ظهور خدمت و گذشت میان مردم که در میان مردم ما به میزان فراوان وجود دارد.

کد خبر 704432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.