آماده‌باش دستگاه‌های خدمات‌رسان کهگیلویه و بویراحمد برای بارندگی‌های پیش‌رو

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان علاوه بر آمادگی کامل به تقویت ارتباط بین دستگاهی در مواقع بحرانی توجه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یاسوج، علی محمد روستا امروز _چهارشنبه بیست‌وچهارم آبان_ در بازدید سرزده از مرکز پاسخگویی و ثبت حوادث و اتفاقات برق کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: ارتباط و انسجام دستگاه‌ها به خصوص دستگاه‌های خدمات‌رسان در مواقع بحران تقویت شود.

وی ضمن تماس با مخاطبان مرکز و بررسی نحوه عملکرد اداره برق با هدف خدمت‌رسانی به مردم خواهان پاسخگویی سریع و دقیق به مردم شد.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خواهان آمادگی لازم در شرایط بارندگی‌های پیش‌رو در همه نقاط استان شد و خاطرنشان کرد: مسئله آب، برق، گاز و راه‌ها به خصوص مسیرهای ارتباطی عشایری و روستایی برای مردم بسیار حیاتی است و نمی‌توان به راحتی از آن گذشت به همین جهت پیگیری‌های لازم جهت پایداری آنها صورت می‌گیرد.

روستا ضمن بررسی امکانات، نحوه پاسخگویی، صحت‌سنجی انجام تماس‌های وارده در حوزه برق استان، تصریح کرد: هرگونه خاموشی در هر نقطه از استان از قبل به مردم اطلاع‌رسانی شود.

در ادامه این بازدید علیرضا نیکروز، مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد به ارتقاِی سطح آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان در فصل بارش بر خصوص اداره کل برق استان تاکید کرد و ادامه داد: یکی از مسائل چالش برانگیز در حوادث طبیعی توزیع به موقع و عادلانه امکانات و بکارگیری تجهیزات بوده و باید در این زمینه دستگاه‌های خدمات‌رسان و اجرایی بیشترین دقت و کمک‌های ارسالی به نیازمندان را در دستور کار قرار دهند.

وی اضافه کرد: کهگیلویه و بویراحمد در شمار استان‌های حادثه خیز کشور قرار دارد و باید سطح آمادگی و پاسخگویی به موقع به بحران‌های طبیعی اعم از سیل، برف و زلزله ارتقا یابد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد به اهمیت مشارکت مردم در پیشگیری و مقابله از عوامل بحران‌زا تاکید کرد و گفت: در بسیاری از بحران‌ها و چالش‌ها نمود مردمی مؤثر و کارساز بوده و باید به تقویت این مهم پرداخته شود.

کد خبر 704396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.