یورش نظامیان صهیونیست به بیمارستان الشفای غزه

نظامیان رژیم صهیونیستی پس از چند روز محاصره بیمارستان الشفای غزه، وارد این مجتمع بیمارستانی شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از رسانه‌های فلسطینی، نظامیان اشغالگر صهیونیست صبح امروز _چهارشنبه بیست‌وچهارم آبان_ پس از چند روز بمباران و محاصره مجتمع بیمارستان‌های الشفای غزه، به آن یورش بردند و وارد آن شدند.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی دقایقی پیش به وزارت بهداشت اطلاع دادند که قصد یورش به مجتمع بهداشتی درمانی الشفا را دارند.

این دفتر اعلام کرد که مسئولیت جان هزاران نفر از کادر پزشکی، مجروحان و آوارگان مستقر در در این مجتمع بیمارستانی برعهده اشغالگران، آمریکا و جامعه جهانی است.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه در عین حال نسبت به وقوع قتل عام در این مجتمع از سوی نظامیان اشغالگر صهیونیست هشدار داد.

«اسماعیل ثوابته» مدیرکل دفتر دولت فلسطین در غزه نیز یورش به بیمارستان الشفاء را جنایت جنگی دانست.

رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند که نظامیان صهیونیست پس از ورود به حیاط و بخش‌هایی از مجتمع درمانی الشفا، در تماس با مدیر کل بهداشت غزه خواستند که نزد آنها برود.

دکتر «منیر البرش» که هم‌اکنون در بیمارستان و در میان زخمی‌ها حضور دارد، این خواسته صهیونیست‌ها را نپذیرفت و اعلام کرد که من یک پزشکم و در حال انجام وظیفه در مجتمع درمانی شفا هستم و با اشغالگران همکاری نمی‌کنم.

پیش‌تر «اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرده بود: هزار و ۵۰۰ تن از کادر درمان و حدود ۷ هزار آواره در مجتمع شفا حضور دارند.

کد خبر 704317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.