فعالیت‌های درمانی ایثارگران به شرکت متد واگذار می‌شود

مدیرعامل و نایب رئیس هیئت‌ مدیره شرکت متد گفت: قرار است که تمام عملیات مرتبط با درمان جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرکت متد محول شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، رحمت‌الله حافظی با اشاره به تأسیس شرکت متد در سال ۱۳۷۲ اظهار کرد: این شرکت حدود ۳۰ سال قبل تأسیس شد و با توجه به دستور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار شد که این سازمان به سازمان سلامت کوثر تبدیل شود و رشد و ارتقا پیدا کند.

وی با بیان اینکه این شرکت در حال گذار و تبدیل به سازمان سلامت کوثر است از ارائه خدمات بهتر برای آرامش جانبازان و ایثارگران خبر داد و گفت: قرار است که تمام عملیات مرتبط با درمان جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران به این شرکت محول شود.

حافظی افزود: کلینیک شاهد در تهرانپارس، امداد آمبولانس کوثر برای حمل‌ونقل و درمان ایثارگران، واحد ویزیت در منزل، ۱۰ بیمارستان اعصاب و روان در سطح کشور و مرکز ام‌آرآی کوثر در تهران از جمله فعالیت‌هایی بوده که شرکت متد در گذشته داشته است.

وی با بیان اینکه علاوه بر این فعالیت‌ها در دوره‌گذار، ما در حال تدوین اساسنامه جدید شرکت و آئین‌نامه‌های مالی شرکت هستیم تا بتوانیم سطح عملیات‌ها را ارتقا دهیم، گفت: با توجه به تاکید معاون رئیس‌جمهور بیمارستان‌های ساسان و خاتم‌الانبیاء (ص) به این مجموعه اضافه می‌شوند، همچنین قریب به ۴۷ مرکز فیزیوتراپی، کاردرمانی، درمانگاه و داروخانه در کنار مرکز توانبخشی ایثار بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده که در حال واگذاری به سازمان سلامت کوثر است.

حافظی ادامه داد: ۱۹۰ مرکز مشاوره ذیل معاونت تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران فعالیت می‌کردند که در حال انتقال به این مجموعه است، علاوه بر این حدود یک ماه قبل کلنگ‌زنی بیمارستان ۶۰۰ تخت‌خوابی امام حسین (ع) در شیراز، عملیات صفر تا ۱۰۰ بهره‌برداری به این مجموعه واگذار شده است، در آینده نزدیک تا پایان سال جاری بیمارستان ۵۰۰ تخت‌خوابی در اصفهان به بهره‌برداری خواهد رسید، تمام این عملیات‌ها نشان می‌دهد که این اقدامات به سازمان سلامت کوثر محول شده است و در این راستا امیدوارم که بتوانیم منشأ ارائه خدمات مطلوب به ایثارگران باشیم.

مدیرعامل شرکت متد در پایان تاکید کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران یک وظیفه حاکمیتی برای ارائه خدمات به جامعه هدف دارد، با تغییراتی که در مجموعه مدیریتی شرکت متد داشتیم امیدواریم با ارائه این خدمات بتوانیم با همراهی و همگامی بهینه، آرامش خاطر بیشتری را برای عزیزان ایثارگر و جانباز فراهم کنیم.

کد خبر 704296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.