سود سهام بانک رسالت در ۶ ماهه نخست ۱۴۰۲

گزارش شش ماهه نخست بانک رسالت در بورس منتشر شده است که نشان می‌دهد سود پایه هر سهم این شرکت برابر با ۱۵۱ تومان بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا بانک رسالت در روز گذشته در بورس در محدوده قیمتی یک هزار و ۳۸۰ تومانی در حال معامله است، ارزش بازار این شرکت در محدوده ۱۰ هزار میلیارد تومانی و با شناسایی سود چهارفصل ۲۳۰ تومانی به پی بر ای شش واحدی دست یافته است.

این شرکت فعال در بازار پایه فرابورس تابلوی زرد است، این شرکت یک رشد و یک ریزش بسیار سنگین را تجربه کردو پس از آن وارد مدار افزایش سرمایه شد و در حال حاضر در یک وضعیت تعادلی در حال معامله است.

درآمد تسهیلات اعطایی شرکت برابر با هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان بوده است که رشد ۱۳ درصدی را به ثبت رسانده است، هزینه سود سپرده‌ای شناسایی نشده است، درآمد کارمزد شرکت برابر با هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بوده است که رشد ۱۰۰ درصدی را به ثبت رسانده است.

هزینه کارمزد شرکت برابر با ۱۱۹ میلیارد تومان و خالص کارمزد شرکت برابر با هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است، جمع درآمدهای عملیاتی شرکت برابر با سه هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است که رشد ۴۰ درصدی را به ثبت رسانده است، هزینه‌های اداری و عمومی شرکت برابر با یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بوده است که رشد ۷۳ درصدی داشته است.

هزینه مطالبات مشکوک‌الوصول برابر با ۵۰۳ میلیارد تومان بوده است که رشد ۱۰۷ درصدی داشته و رشد مطالبات مشکوک‌الوصول بیش از اندازه بوده است، هزینه استهلاک برابر با ۳۴ میلیارد تومان بوده است، سود عملیاتی شرکت برابر با هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییری نداشته است، سود پایه هر سهم برابر با ۱۵۱ تومان بوده است.

کد خبر 704279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.