هشتگ‌های پرتکرار حاوی فلسطین در پلتفرم‌های مختلف

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تعداد ویدئوهای پلتفرم تیک‌تاک با هشتگ freepalestine# (فلسطین را آزاد کنید) به میزان چشمگیری بیشتر از ویدئوهایی با هشتگ standwithisrael# (در کنار اسرائیل بایستیم) است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تعداد ویدئوهای پلتفرم تیک‌تاک با هشتگ freepalestine# (فلسطین را آزاد کنید) به میزان چشمگیری بیشتر از ویدئوهایی با هشتگ standwithisrael# (در کنار اسرائیل بایستیم) است؛ رقبای پلتفرم تیک‌تاک مانند فیس‌بوک و اینستاگرام نیز اطلاعات مشابهی ارائه کردند که نشان‌دهنده شکاف قابل‌توجه بین هشتگ‌های یادشده است.

هشتگ freepalestine# در بیش از ۱۱ میلیون پست فیس‌بوک یافت می‌شود که ۳۹ برابر بیشتر از تعداد پست‌های دارای هشتگ standwithisrael# است؛ در اینستاگرام نیز شش میلیون پست از هشتگ طرفدار فلسطین استفاده کرده‌اند که ۲۶ برابر بیشتر از هشتگ طرفدار اسرائیل است.

طی ۳۰ روز گذشته، ویدئوهایی که در یالات متحده منتشر شده است و دارای هشتگ Israel# و Palestine# بوده‌اند، هر دو حدود دو میلیارد بازدید داشته‌اند؛ کاربران تیک‌تاک در ایالات متحده آمریکا طی ۳۰ روز گذشته ۲۳۳ هزار پست به اشتراک گذاشته‌اند که دارای هشتگ freepalestine# بوده است که ۳۸ برابر بیشتر از ویدئوهای منتشر شده با هشتگ stanwithisrael@ است.

در بازه زمانی یادشده، هشتگ Palestine# بر ۲۳۷ هزار پست قرار گرفته است که حدود ۵۰ هزار بیشتر از هشتگ israel# بوده است، البته آمار ارائه شده در مورد کل بازدیدها نشان می‌دهد که ویدئوهای با هشتگ israel# بیشتر بوده است.

کد خبر 704270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.