بیمارستان خیرساز شهرستان مارگون کلنگ‌زنی شد

فرماندار شهرستان مارگون از ساخت بیمارستان در این شهرستان به همت خیر لبنانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شهرستان مارگون در سال ۱۳۹۸ و از بخش به شهرستان ارتقا یافت و این اتفاق مردم این منطقه سردسیری را به پیشرفت و آبادانی دلخوش کرد.

شیرینی ارتقا شهرستان ۲۴ هزار نفری مارگون در ۷۰ کیلومتری شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد تنها همان ماه‌های اول به کام مردم بود و پس از آن نام شهرستان بر این منطقه چون قبایی گشاد بر تن انسانی نحیف خودنمایی می‌کند.

مشکلات عدیده در شهرستان مارگون از زیرساخت‌های عمومی لازم فراتر رفته و انتظار مردم این شهرستان برای استقرار ادارات مختلف چهار ساله شده‌است و وعده‌های مسئولان برای این امر در حد حرف باقی مانده‌است.

مارگون در اقلیم سردسیری کهگیلویه و بویراحمد یکی از مناطق زیبا و دیدنی محسوب می‌شود که از دیرباز اغلب این منطقه را با سکونت عشایر می‌شناسند.

یکی عمده مطالبات مردم شهرستان شهرستان مارگون ایجاد زیرساخت درمانی مجهز در این شهرستان بوده‌است، دغدغه‌ای که با ورود خیر لبنانی در حال گرفتن رنگ تحقق است.

روز _سه‌شنبه بیست و سوم آبان_ با حضور مسئولان و مردم شهرستان مارگون و خیر لبنانی کلنگ ساخت بیمارستان در شهر مارگون به زمین زده شد.

مختار اندرخور فرماندار شهرستان مارگون در حاشیه این آئین اظهار کرد: ساخت بیمارستان در شهرستان مارگون یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم در سال‌های گذشته بوده‌است.

وی افزود: زمینی به مساحت ۱۳ هزار و ۱۰۰ برای ساخت این بیمارستان در نظر گرفته شده‌است و قرار است بیمارستان در متراژ دو هزار و ۲۰۰ متر در این محل ساخته شود.

اندرخور گفت: این بیمارستان در فاز اول به صورت ده تختخواب و مجهز به بخش‌های مختلف ساخته خواهد شد و ظرفیت توسعه تا ۵۰ تختخواب را دارد، خیر سازنده بیمارستان سرمایه‌گذار کارخانه سیمان مارگون است که با راه‌اندازی کارخانه در این شهرستان محروم زمینه اشتغال صدها جوان منطقه را فراهم نموده‌است.

کد خبر 704248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.