طرح «باک پُر» در مرز پرویزخان اجرا می‌شود

سرپرست فرمانداری قصرشیرین از اجرای طرح فول باک (باک پُر) در کامیون‌های ورودی از مرز پرویزخان به کشور به منظور مقابله با قاچاق سوخت، خبر داد و گفت: از تردد کامیون‌های خالی که با قصد دریافت سوخت وارد مرز پرویزخان می‌شوند جلوگیری به عمل می‌آید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد نجفی امروز _سه‌شنبه، بیست و سوم آبان_ در جلسه بررسی راهکارهای مبارزه با قاچاق سوخت در پایانه مرز رسمی پرویزخان با حضور مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری کرمانشاه و جمعی از متولیان، اظهار کرد: مقابله قاطع با قاچاق سوخت در قصرشیرین به شدت اجرا و عملیاتی می‌شود.

وی افزود: طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله با پدیده قاچاق با همکاری دستگاه‌های امنیتی و انتظامی طی روزهای گذشته در قصرشیرین به خوبی اجرا شد و تعدادی از عوامل مهم که در امر قاچاق سوخت در مرز پرویزخان نقش داشتند، دستگیر شدند.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین در ادامه گفت: روز گذشته بیش از ۶۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از قاچاقچیان سوخت کشف و توقیف شد و شرایطی فراهم می‌کنیم که مجالی برای فعالیت قاچاق در شهرستان فراهم نشود و با هر گونه تخلفی با قدرت برخورد خواهد شد.

نجفی اضافه کرد: همه موظف هستند اجرای مصوبه‌های نشست مقابله با قاچاق سوخت را در دستور کار قرار داده و تلاش می‌کنیم دست تمام قاچاقچیان سوخت از این شهرستان قطع شود.

رضا قربانی سرپرست اداره کل گمرک پرویزخان هم در این جلسه اظهار کرد: مبارزه با قاچاق سوخت از سیاست‌های اصلی گمرک است و برای این کار تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

وی افزود: کنترل مبادی ورودی گمرک در پرویر خان تقویت می‌شود و تیم بازرسی برای این کار ایجاد خواهد شد تا اقدام‌های لازم برای هر گونه تخلف در زمینه قاچاق سوخت انجام دهند.

سرپرست اداره کل گمرک پرویزخان گفت: پرویزخان از مرزهای مهم و استراتژیک کشور در مبادلات تجاری با کشور عراق است و تلاش می‌کنیم شاهد افزایش رونق اقتصادی در این مرز باشیم.

منبع: ایرنا

کد خبر 704240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.