از آمادگی‌ام راضی هستم / تلاش می‌کنیم روزبه‌روز بهتر شویم

کاپیتان تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا روز به روز بهتر شویم، باید بازی مقابل مس رفسنجان را فراموش کنیم و برای دیدار آینده آماده شویم تا بتوانیم عملکرد خوبی را به نمایش بگذاریم.

آرن داوودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره دیدار تیمش مقابل مس کرمان اظهار کرد: اوایل فصل است، شناخت کافی از تیم‌ها نداریم، باید چند بازی بگذرد تا نسبت به تیم‌ها شناخت خوبی کسب کنیم. بازیکن خارجی به‌تازگی به تیم اضافه شده است و به‌خوبی کنار هم تمرین نکرده بودیم.

وی افزود: نیمه دوم شرایط بهتر شد، بهتر بازی کردیم و توانستیم نتیجه را عوض کنیم و پیروز میدان شویم. مس کرمان تیمی جوان با کادر فنی خوب است که کنار یکدیگر کار می‌کنند، برایشان آرزوی موفقیت دارم. تیم‌های حاضر در لیگ امسال از نظر بازی خیلی نزدیک به هم هستند و خوب بازی می‌کنند، همین موضوع باعث شده است در هر مسابقه برنده دیدار از قبل مشخص نباشد.

گارد رأس تیم بسکتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا روزبه‌روز بهتر شویم، باید بازی مقابل مس کرمان را فراموش کنیم و برای دیدار آینده آماده شویم تا بتوانیم عملکرد خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی درباره دیدار بعدی تیمش مقابل فولاد هرمزگان گفت: بازی سختی است، باید خوب تمرین کنیم و خودمان را آماده این دیدار کنیم؛ در حال حاضر آمادگی خوبی دارم، تلاش می‌کنیم تا پیروز این دیدار شویم.

کد خبر 704229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.