کشف ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق از تانکر حامل سوخت

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از کشف ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بازرسی مأموران انتظامی این فرماندهی از یک دستگاه تانکر حمل سوخت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ علی‌اصغر محمدی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان گلپایگان، از نگهداری سوخت قاچاق در یکی از محلات حاشیه شهر مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از یک دستگاه تانکر حمل سوخت موفق شدند ۳۰ هزار لیتر گازوئیل که به صورت قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع نگهداری می‌شد را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان با اشاره به اینکه ارزش سوخت قاچاق مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و شهروندان نیز هرگونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

کد خبر 704158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.