محموله ۹ میلیارد تومانی کیبورد پیانو لو رفت

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: محموله کیبوردهای دیجیتال پیانو به ارزش ۹۰ میلیارد ریال که به صورت قاچاق تهیه شده و در حال انتقال به تهران بود، در عملیات مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان سمیرم کشف و توقیف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حمید علینقیان‌پور اظهار کرد: مأموران ایست و بازرسی شهید رئیسیان فرماندهی انتظامی شهرستان سمیرم، حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه خودروی کامیون کشنده حامل کانتینر ۴۰ فوت مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد پلمب نصب شده بر کانتینر خودرو جعلی است، افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی اقدام به فک پلمب کانتینر و در بازرسی از آن، ۳۰۲ دستگاه کیبورد دیجیتال پیانوی خارجی که بدون هرگونه مدارک معتبر گمرکی و قانونی و به صورت قاچاق تهیه شده بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش تقریبی محموله مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۹۰ میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: این محموله در حال انتقال به استان تهران بود که با هوشیاری مأموران متوقف و در نهایت راننده آن دستگیر و به همراه پرونده به مرجع قضائی تحویل شد.

وی با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با محموله‌های قاچاق و جلوگیری از ورود آنها به بازارهای داخلی گفت: رویکرد فرماندهی انتظامی استان اصفهان در مبارزه با قاچاق کالا، شناسایی و برخورد با دانه درشت‌های این حوزه و افرادی که به صورت سازمان یافته اقدام به تهیه و ورود کالای قاچاق می‌کنند است و با اقدامات خوبی که در سال جاری صورت گرفته، ضربه‌های مهلکی به شبکه‌ها و باندهای قاچاق کالا وارد شده است.

کد خبر 704152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.