بلاتکلیفی لوایح متعدد در شورای شهر کرمانشاه

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه ضمن انتقاد از برخورد نکردن دستگاه‌های نظارتی با اعضای متخلف شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: لوایح متعدد و کارهای بسیاری روی زمین ماندند که نیاز به تشکیل جلسه شورای شهر دارند، اما برخی اعضا با حضور نیافتن خود مانع تشکیل جلسات شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، هاشم درویشی، امروز دوشنبه _بیست‌ودوم آبان_ و پس از برگزار نشدن جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرمانشاه که با دعوت فرماندار کرمانشاه تنظیم و اعلام شده بود و به دلیل حضور نداشتن برخی اعضا و به حد نصاب نرسیدن تشکیل نشد، در جمع خبرنگاران حاضر شد و با انتقاد از حضور نداشتن برخی اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه اظهار کرد: لوایح متعدد و کارهای بسیاری روی زمین ماندند که نیاز به تشکیل جلسه شورای شهر دارند، اما برخی اعضا با حضور نیافتن خود مانع تشکیل جلسات شده‌اند.

وی افزود: یکی از لوایح مهم که در انتظار بررسی در شورا است، لایحه تعیین تکلیف نیروهای بازیافت است که حدود شش ماه است بلاتکلیف مانده و جمع کثیری از نیروهای زحمت‌کش شهرداری چشم‌انتظار نتیجه هستند.

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: علاوه بر این برخی پروژه‌های سرمایه‌گذاری نیاز به مصوبه شورای اسلامی شهر دارند که آن‌ها نیز بلاتکلیف مانده‌اند و همین تأخیر باعث پشیمانی سرمایه‌گذار می‌شود.

درویشی با اشاره به عدم برخورد قاطع با متخلفان شورای اسلامی شهر کرمانشاه تصریح کرد: در همین ماه‌های اخیر برخی اعضا به دلیل اعتراض به نحوه انتخاب رئیس جدید شورای اسلامی شهر کرمانشاه در جلسات حاضر نشدند و بلافاصله با رأی هیئت حل اختلاف استان کرمانشاه سلب عضویت شدند، اما حالا که برخی اعضا برای چندمین بار است علی‌رغم دعوت فرماندار کرمانشاه در جلسه حضور نیافتند، هیچ اقدامی صورت نمی‌گیرد.

وی در پایان از دستگاه‌های نظارتی خواست هرچه سریع‌تر برای برخورد با متخلفان شورای اسلامی شهر کرمانشاه ورود کرده و برخورد قاطع داشته باشند.

به گزارش ایمنا، هاشم درویشی، سیداحسان احسانی، سید میثم موسوی اجاق، پیمان موسوی، احسان حیدریان، سالار احمدزاده و همچنین علی فتاحی طعنه که مقرر بود به عنوان عضو تازه وارد در جلسه امروز شورای اسلامی شهر کرمانشاه مراسم تحلیف به جای آورد، امروز در صحن شورای اسلامی شهر کرمانشاه امروز حضور داشتند.

جلسات شورای اسلامی شهر کرمانشاه از ۲ ماه گذشته به دلیل بروز برخی اختلافات تشکیل نشده است و لوایح متعدد شهرداری کرمانشاه با وقفه مواجه شده است.

روز گذشته محمد رضا آمویی فرماندار کرمانشاه در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه به اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه برای حضور نداشتن در جلسات تذکر داد و اعلام کرد در صورت برگزار نشدن جلسات شورا از ابزارهای قانونی استفاده خواهد کرد و انحلال شورای شهر نیز دور از انتظار نخواهد بود و تاکنون چندین جلسه شورای اسلامی شهر کرمانشاه با دعوت فرمانداری کرمانشاه به دلیل حضور نداشتن اعضا برگزار نشده است.

کد خبر 703954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.