به بدشانسی باختیم

سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان گفت: ذوب آهن تیم با تجربه‌ای است و از قدرت‌های لیگ امسال، ما به بدشانسی باختیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز -دوشنبه بیست و دوم آبان‌- در هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال تیم ذوب آهن در ورزشگاه ملت از ساعت ۱۶ با حضور هواداران میزبان تیم مس کرمان بود که در این دیدار تیم ذوب آهن توانست با نتیجه ۷۱ بر ۶۴ به پیروزی برسد.

محمد اسلامی سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان پس از واگذاری نتیجه مقابل تیم ذوب آهن، اظهار کرد: ذوب آهن یکی از تیم‌های قدرتمند در فصل لیگ برتر است و از ۷ ملیپوشی که دارد به خوبی استفاده می‌کند و سود می‌برد، این تیم تجربه زیادی دارد و همین تجربه در کوارتر آخر باعث شد که آنها در نتیجه بازی اختلاف ایجاد کنند. در کوارترهای دوم و سوم بچه‌ها خیلی خوب و شانه به شانه این تیم حرکت می‌کردند اما بدشانسی تیم در عبور نکردن توپ‌ها از حلقه و درگیری‌های بدنی که به سود ذوب آهن خاتمه یافت سبب شد که تیم از نظر فکری دچار مشکل شود و در کوارتر آخر تمرکز لازم را برای جبران نتیجه نداشته باشد.

وی با اشاره به ضعف تیم مس در مقابل ذوب آهن، گفت: متأسفانه فلاحت در بازی قبل دچار شکستگی دست شد و یکی از بازیکنان خارجی ما نیز با مصدومیت مواجه گردید و این سبب شد که در این بازی ترکیب کامل را در اختیار نداشته باشیم. قطعاً در بازی‌های آینده نمایشی بهتر از این خواهیم داشت و تیم ما آنقدر توانمند هست که در بازی‌های برگشت این فصل جبران شکست امروز برابر ذوب آهن را داشته باشد.

کد خبر 703951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.