کلنگ‌زنی ۴۰ میلیارد تومان پروژه محرومیت زدایی در شهرستان مارگون

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام شهرستان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در شهرستان مارگون به ارزش ۴۰ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شایان نادری روز دوشنبه، بیست و دوم آبان_ در آئین کلنگ‌زنی پروژه‌های محرومیت زدایی بخش «زیلایی» شهرستان مارگون، با اشاره به اینکه بیش از ۲۰ پروژه فرهنگی، ورزشی، عمرانی و زیرساختی در منطقه محروم زیلایی کلنگ‌زنی شد، اظهار کرد: این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف دهستان زیلایی برنامه‌ریزی شده و پراکندگی خوبی در تعداد پروژه‌ها صورت گرفته است.

وی ارزش ریالی این پروژه‌ها را ۴۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: این پروژه‌ها در راستای رفع محرومیت از این دهستان برنامه‌ریزی شده‌است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام کهگیلویه و بویراحمد گفت: در منطقه «مورزرد زیلایی» کانال کشاورزی، مسجد و خانه عالم احداث می‌شود و در «چاهن» راهدارخانه ساخته خواهد شد.

وی تصریح کرد: در روستای «بردپهن» ساخت سالن ورزشی و تعمیر منبع آب و در «موشمی‌سفلی» و ساخت کتابخانه در موشمی علیا در دستور کار قرار دارد.

نادری با بیان اینکه این پروژه‌ها به صورت مشارکت توسط بنیاد برکت و استانداری کهگیلویه و بویراحمد احداث می‌شود، خاطرنشان کرد: در حوزه راه روستایی و کشاورزی، بهداشتی، ورزشی و حتی برق رسانی در کل این دهستان کارهای خوبی انجام می‌شود.

کد خبر 703923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.