تبدیل شیرابه زباله به آب برای نخستین‌بار در کشور

شهردار قزوین گفت: با بهره‌برداری از پروژه تصفیه‌خانه شیرابه زباله برای اولین بار در کشور شاهد تبدیل شیرابه زباله به آب برای مصارف فضای سبز خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، مهدی صباغی عصر امروز -دوشنبه بیست‌ودوم آبان- در آئین تجلیل از دست‌اندرکاران کلان پروژه کمربندی پیامبر اعظم (ص) –آیت‌الله باریک‌بین قزوین که در سالن اجتماعات قائم (عج) منطقه دو شهرداری برگزار شد، ضمن درخواست از مدیران و کارکنان شهرداری جهت تلاش در راستای تسهیل امور شهر و شهروندان، اظهار کرد: پروژه کمربندی پیامبر اعظم (ص) –آیت الله باریک‌بین قزوین به رغم سختی‌های فراوان با تلاش شبانه‌روزی مجموعه مدیریت شهری قزوین به بهره‌برداری رسید و با اجرای این پروژه موفق به جلب رضایت و خشنودی شهروندان دیار مینودری قزوین شدیم.

وی اضافه کرد: چند روز اخیر در سفر وزیر کشور به بویین‌ زهرا طی مراسمی کمربندی پیامبر اعظم (ص) –آیت‌الله باریک‌بین به صورت رسمی افتتاح و وزیر کشور از این پروژه به عنوان پروژه‌ای کم‌نظیر یاد کردند.

صباغی ادامه داد: همچنین وزیر کشور از پروژه تصفیه‌خانه شیرابه زباله در سایت مجتمع پردازش پسماند پاکسار بازدید و در جریان روند این پروژه قرار گرفت و طبق وعده ایشان چند روز اخیر متخصصانی از وزارتخانه‌های مختلف از این تصفیه‌خانه بازدید به عمل آوردند، با بهره‌برداری از این پروژه برای اولین بار در کشور شاهد تبدیل شیرابه زباله به آب برای مصارف فضای سبز خواهیم بود.

شهردار قزوین در خاتمه گفت: با تلاش، پیشتکار و با در نظر گرفتن رضایت خداوند می‌توان کارهای بزرگی را در کمترین زمان ممکن انجام داد و امیدواریم با همراهی شهروندان و همدلی پرسنل خدوم مجموعه مدیریت شهری قزوین بتوانیم قدم‌های بلندتری را برای توسعه شهر، رفاه و آسایش شهروندان قزوین برداریم.

تکریم کارمندان موجب رشد خدمات رسانی شهرداری می‌شود

علی فرمانی، رئیس شورای اسلامی شهر قزوین نیز در این مراسم با ذکر اینکه تکریم کارمندان منجر به افزایش بهره‌وری و خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان می‌شود، عنوان کرد: تشویق به موقع کارکنان و کارگران نقش بسزایی در افزایش بهره‌وری هر نهاد و سازمانی دارد و مدیران باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنانش از تمامی عوامل اجرایی و همچنین مجموعه مدیریت شهری در دهه‌های اخیر که پایه‌گذار و سیاست‌گذار اجرای این پروژه بودند، قدردانی کرد و افزود: همفکری و کار کردن برای رضای خداوند باید سرلوحه کارمان قرار گیرد؛ چرا که در این صورت می‌توانیم کارهای بزرگ‌تری را برای توسعه و پیشرفت شهر قزوین به ثمر بنشانیم.

فرمانی ادامه داد: با تلاش و همدلی مجموعه مدیریت شهری قزوین می‌توانیم افق‌های روشنی را برای شهر عزیزمان قزوین ترسیم کنیم.

کد خبر 703921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.