رشد ۷ درصدی مراجعات مرتبط با نزاع در ۷ ماه گذشته در اصفهان

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: در هفت ماه سال جاری، ۲۷ هزار و ۹۴۳ نفر به دلیل صدمات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان مراجعه کردند و این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۷.۴ درصد افزایش یافته است.

منصور فیروزبخت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از تعداد کل مراجعان پزشکی قانونی استان اصفهان برای نزاع در طول هفت ماه سال جاری، ۹۱۹۳ نفر زن و ۱۸ هزار و ۷۵۰ نفر مرد بوده‌اند.

وی افزود: بر اساس بررسی‌های انجام شده، شهرستان‌های اصفهان، لنجان، نجف‌آباد و خمینی‌شهر، بیشترین و شهرستان‌های خور و بیابانک، نائین و بوئین‌ میاندشت کمترین آمار مراجعات مرتبط با نزاع را داشته‌اند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان تصریح کرد: تیرماه با ۴۵۳۷ نفر بیشترین و فروردین‌ماه با ۳۱۱۳ نفر کمترین آمار مراجعات مرتبط با نزاع را در هفت ماهه سال جاری داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در هفت ماه سال جاری، ۲۷ هزار و ۹۴۳ نفر به دلیل صدمات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان مراجعه کردند و با توجه به اینکه در مدت مشابه سال گذشته، ۲۶ هزار و ۱۰ نفر به دلیل نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کرده و ۹۱۹۳ نفر زن و ۱۸ هزار و ۷۵۰ نفر مرد بودند، شاهد افزایش ۷.۴ درصدی مراجعان صدمات ناشی از نزاع هستیم.

کد خبر 703906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.