دیدار با خانواده شهدا انگیزه خدمت مسئولان را مضاعف می‌کند

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه با اشاره به آثار و برکات ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، گفت: دیدار با خانواده معزز شهدا و تکریم جزو وظایف اصلی مسئولان نظام اسلامی است که انگیزه خدمت آن‌ها را مضاعف می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، عبدالله وکیلی امروز _ دوشنبه بیست‌ودوم آبان_ در حاشیه دیدار با خانواده شهید مهدی حقانی که در فضایی معنوی برگزار شد، با اشاره به اینکه ما مدیون خون شهدا هستیم، گاظهار کرد: اگر امروز فعالیت‌های مختلف عمرانی و آبادانی در شهر صورت می‌گیرد و امنیت کامل در کشور وجود دارد، به برکت خون شهدای والامقام است.

وی با تجلیل از صبر و مقاومت و روحیه مثال‌زدنی پدر و مادر این شهیدان، بر ادامه دادن راه شهدا تا رسیدن به آرمان‌های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد و ادامه داد: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه حاکم باشد، هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرزوبوم را نخواهد کرد.

اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از معاونان و مدیران مجموعه مدیریت شهری مبارکه با حضور در منزل شهید مهدی حقانی با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کردند و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

کد خبر 703893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.