اجرای بیش از ۲۵ برنامه در منطقه ۵ اصفهان برای«روز اصفهان»

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان گفت: به‌مناسبت ۲۵ آبان «روز حماسه و ایثار مردم اصفهان» ۲۵ برنامه در این منطقه تدارک دیده شده است.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ۲۵ آبان «روز حماسه و ایثار مردم اصفهان» که یادآور تشییع ۳۷۰ شهید گلگون کفن عملیات محرم سال ۱۳۶۱ بوده و در تقویم به نام «روز اصفهان» به ثبت رسیده است، اظهار کرد: به‌منظور گرامیداشت این روز، ۲۵ برنامه با عنوان «شهر زندگی، شهر ایثار» در این منطقه تدارک دیده شده است.

وی افزود: ویژه برنامه سروستان روز ۲۵ آبان در محل پارک کوهستانی صفه با حضور خانواده‌های شهدای منطقه پنج و مسئولان شهری با کاشت ۳۷۰ سرو به یاد شهدای اصفهان در عملیات محرم و نام‌گذاری بلوک ۲۵ آبان در این محل، همچنین اجرای ویژه برنامه «حماسه آفرینان» در محل مسجد پارک کوهستانی صفه با حضور رزمندگان عملیات محرم و تجلیل از خانواده‌های شهدای ۲۵ آبان منطقه برگزار می‌شود.

اجرای بیش از ۲۵ برنامه در منطقه ۵ اصفهان برای«روز اصفهان»

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان ادامه داد: برنامه غرور بی‌پایان به یاد حماسه غرورآفرین مردم اصفهان و اجرای هشت نمایش خیابانی در محل‌های میدان جلفا، مترو پل، سپاهان شهر، دانشگاه اصفهان و مراکز فرهنگی آموزشی از دیگر برنامه‌های روز حماسه و ایثار مردم اصفهان است، همچنین به‌مناسبت این روز و هفته کتابخوانی مسابقه کتابخوانی با موضوع «اصفهان و ۲۵ آبان» برگزار می‌شود.

کارگر با اشاره به برگزاری ویژه برنامه «شهید کوچه ما روشنایی شهر است»، گفت: در این برنامه دیدار با خانواده‌های معزز شهدای آبان منطقه پنج و تجلیل از ایثارگران سلامت در تاریخ بیست‌وهشتم آبان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: همزمان با ولادت حضرت زینب (س) با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا به‌ویژه شهدای دفاع مقدس، قهرمان‌پروری و معرفی رشادت‌های شهیدان برای شهروندان به‌ویژه کودکان و نوجوانان و تجلیل از خانواده شهدا اجرا می‌شود.

کد خبر 703885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.