پلمب کارگاه تولید نسکافه با نشان جعلی

فرمانده انتظامی استان اصفهان از پلمب کارگاه تولید نسکافه با جعل نشان سیب سلامت و برند شرکت‌های معروف و توقیف مجموع اموال آن به ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال در شهرستان آران و بیدگل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حمید علینقیان‌پور اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر تولید نسکافه با جعل سیب سلامت و برند دو شرکت معروف در یکی از کارگاه‌های حاشیه شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان آران و بیدگل قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس پس از انجام تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی و اخذ مجوزهای قانونی از مرجع قضائی در محل حضور یافتند و به بازرسی از این کارگاه پرداختند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در بازرسی از کارگاه مذکور ۱۰ هزار بسته نسکافه که با جعل سیب سلامت و برند دو شرکت معروف تولید شده بودند به همراه سه دستگاه تولید نسکافه و ۶۰۰ کیلوگرم مواد اولیه نسکافه کشف شد.

وی با اشاره به اعتراف متهم مبنی بر تولید نسکافه با آرم و علائم جعلی در طول یک سال گذشته، گفت: ارزش مجموع اموال توقیف‌شده در این عملیات ۵۰۰ میلیارد ریال اعلام و در این خصوص کارگاه مذکور با حکم مرجع قضائی پلمب و فرد متخلف نیز به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 703860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.