برگزاری کلاس‌های آموزشی در خوزستان ویژه هفته مبارزه با مواد مخدر

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اجرای طرح نماد در مدارس خوزستان با همکاری دستگاه قضایی گفت: در هفته مبارزه با مواد مخدر برنامه و کلاس‌های بیشتری برای آموزش خود مراقبتی به دانش‌آموزان در برابر آسیب‌های اجتماعی یا اعتیاد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، مسعود حمیدی‌نژاد امروز دوشنبه _بیست‌ودوم آبان_ در آئین آغاز هفته مبارزه با مواد مخدر و آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: برای محافظت دانش‌آموزان در برابر خطرات و آسیب‌های اجتماعی باید آموزش‌های لازم به آن‌ها ارائه شود که در این راستا نیروی انتظامی مشارکت خوبی را با این دستگاه در مدارس دارد.

وی افزود: طرح «نماد» با همکاری دستگاه قضای استان در حال انجام است، این طرح با تقویت پیوند بین اولیا، دانش‌آموزان و مسئولان مدارس، دانش‌آموزان درگیر با آسیب‌های اجتماعی را شناسایی و برای کنترل و درمان اقدامات لازم انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: در هفته مبارزه با مواد مخدر برنامه و کلاس‌های بیشتری برای آموزش خود مراقبتی به دانش‌آموزان در برابر آسیب‌های اجتماعی و یا اعتیاد برگزار می‌شود.

حمیدی‌نژاد با اشاره به فعالیت خانه «یاریگران» برای دانش آموزان استان در اهواز، ادامه داد: این مرکز واقع در خیابان ۲۰ منطقه کیانپارس برای آموزش یا درمان دانش‌آموزان درگیر با آسیب اجتماعی و نیازمند به دوره‌های درمانی، سال گذشته راه‌اندازی شد.

کد خبر 703859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.