عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۲آبان

در این بسته خبری از رفع تصرف بیش از پنج هزار مترمربع چهاردیواری غیرمجاز در جنوب تهران تا بدهی ۱۱۰۰ میلیارد ریالی شهرداری مشهد به حوزه فرهنگ بی‌سابقه است و آغاز ساخت ۱۷ پل عابر پیاده در شیراز را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

۲ هزار شهروند پردیسی از میز خدمت استفاده کردند

رضا کارخانه، شهردار پردیس گفت: در نیمه نخست امسال ۲ هزار و ۴۰۶ شهروند از خدمات میز خدمت این شهرداری استفاده کردند.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۲آبان

آغاز ساخت ۱۷ پل عابر پیاده در شیراز

محمدحسن اسدی، شهردار شیراز اظهار کرد: قرارداد ساخت ۱۷ پل عابرپیاده با اعتبار ۱۳۳ میلیارد تومان اخیراً منعقد و عملیات اجرایی ساخت آن آغاز شده است.

اراضی قولنامه‌ای از علل ساخت و ساز غیرمجاز در چهارباغ است

رضا لطفی، معاون شهرداری چهارباغ استان البرز وجود اراضی قولنامه‌ای و انسداد مسیر قانونی برای صدور پروانه ساخت و ساز را عامل اصلی گسترش ساخت وسازهای غیر مجاز در این شهر ۹۰ هزار نفری دانست.

بدهی ۱۱۰۰ میلیارد ریالی شهرداری مشهد به حوزه فرهنگ بی‌سابقه است

حجت الاسلام حسن منصوریان، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شهرداری هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال در حوزه فرهنگی به هنرمندان و پیمانکاران بدهی دارد که این میزبان تاکنون بی‌سابقه بوده است.

۴۵۰ هکتار بافت فرسوده در خمینی‌شهر بلاتکلیف است

محسن صادقی، عضو شورای اسلامی شهر خمینی‌شهر گفت: در حال حاضر بیش از ۴۵۰ هکتار از بافت فرسوده شهر به دلیل عدم همکاری اداره میراث معطل بلاتکلیف است.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۲آبان

موافقت با آزادسازی ۲۱ هکتار اراضی نظامی نیروی هوایی در شهر بوشهر

وحید نیک روش، رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: با آزاد سازی ۲۱ هکتار اراضی نظامی نیروی هوایی در شهر بوشهر موافقت شد.

آتش‌نشانی دزفول نیاز به تجهیز فوری دارد

سیدباقر موسوی فخر، رئیس شورای شهر دزفول گفت: سازمان آتش نشانی شهرداری نیاز به تجهیز فوری دارد چرا که تجهیز آتش نشانی برای نجات جان همشهریان ضروری است.

تراز عملکرد مالی شهرداری دزفول در سال ۱۴۰۱ مثبت است

علیرضا مجدی نسب، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر دزفول گفت: تراز عملکرد درآمدی و هزینه شهرداری دزفول در سال ۱۴۰۱ در مجموع مثبت بوده است.

رفع تصرف بیش از ۵ هزار مترمربع چهاردیواری غیرمجاز در جنوب تهران

تورج فرهادی، شهردار منطقه ۱۹ از رفع تصرف ۱۷ مورد ساخت و ساز غیرمجاز چهار دیواری و سوله در ناحیه سه این منطقه با اخذ دستور قضائی خبر داد.

کد خبر 703839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.