وضعیت مناطق کم‌برخوردار اهواز به سرعت بهبود پیدا کند

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: مناطق محروم و آسیب‌پذیر اهواز مشخص هستند، شهروندان در مناطقی بدون آسفالت زندگی می‌کنند و با نخستین بارندگی دچار مشکل می‌شوند، این مناطق باید در اولویت قرار گیرد و اگر لازم باشد ترک تشریفات نیز در این خصوص انجام شود تا به سرعت وضعیت مناطق کم‌برخوردار اهواز بهتر شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، سید محمدعلی پورموسوی ظهر امروز _دوشنبه بیست‌ودوم آبان_ در صحن علنی شورای اسلامی شهر اهواز در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر اهواز نباید مسائل درونی شورا را به بیرون منتقل کنند، علاوه بر آن با توجه با باقی ماندن دو سال دیگر از عمر شورای ششم نباید اختلاف میان اعضای شورا با شدت زیاد به اتحاد ما برای بهبود وضعیت اهواز آسیب بزند. منطق، استدلال، حرف صحیح و سنجیده گفتن نباید فراموش شود، چراکه ما نماینده مردم اهواز هستیم و نباید تقابل میان اعضای شورای شهر رخ دهد.

وی افزود: چنانچه سامانه پنجره واحد دچار مشکل است باید حل شود و اگر مشکلی ندارد مدیریت شهری به درستی از آن استفاده نکرده است، اگر این سامانه کارایی لازم را ندارد نباید از آن استفاده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به نامه معاون شهرسازی و معماری شهرداری اهواز در خصوص ایرادات سامانه پنجره واحد، ادامه داد: در شهرداری اهواز حقوق برخی کارکنان قطع شده است، حقوق‌هایی که به صورت غیرقانونی یعنی بدون حکم هیئت تخلفات اداری یا حکم کارشناسی تأمین اجتماعی قطع شده است نیز باید مجدد وصل شود.

پورموسوی تاکید کرد: تغییراتی در سطح مدیران شهرداری اهواز انجام شد و ۱۳ نفر جابه‌جا شدند، برای این تغییرات با اعضای شورای شهر مشورتی انجام نشد و تا زمان معارفه اطلاعی از اسامی نداشتیم، شورای اسلامی شهر کاری به تغییرات درون سازمانی شهرداری ندارد بلکه کار ما با مسائل شهر ارتباط دارد.

وی تصریح کرد: مناطق محروم و آسیب‌پذیر اهواز مشخص هستند، شهروندان در مناطقی بدون آسفالت زندگی می‌کنند و با نخستین بارندگی دچار مشکل می‌شوند، این مناطق باید در اولویت قرار گیرد و اگر لازم باشد ترک تشریفات نیز در این خصوص انجام شود تا به سرعت وضعیت مناطق کم‌برخوردار اهواز بهتر شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: شهرداری اهواز هزینه‌های را برای جابه‌جایی بعضی معاونت‌ها انجام داده است، این جابه‌جایی‌ها هزینه‌های زیادی را برای جابه‌جایی سیستم‌ها و سامانه‌ها ایجاد می‌کند و شهرداری باید چنین مواردی را با دقت بیشتری انجام دهد و ملاحظات منابع مالی را مدنظر داشته باشد.

کد خبر 703830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.