بهره‌برداری از فاز نخست جاده سلامت پارک جنگلی النگدره گرگان

معاون زیربنایی، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری گرگان گفت: فاز نخست جاده سلامت پارک جنگلی النگدره در کمتر از دو هفته به بهره‌برداری می‌رسد.

مقداد صادقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گرگان از شماره معکوس برای بهره‌برداری فاز نخست جاده سلامت در پارک جنگلی النگدره خبر داد و اظهار کرد: فاز نخست این طرح پروژه در کمتر از دو هفته به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه طول مسیر جاده سلامت در فاز یک ۱۱۰۰ متر است، افزود: این پروژه تاکنون بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

معاون زیربنایی، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری گرگان با بیان اینکه فاز دوم طرح حدود یک کیلومتر است که بیش از هفت میلیارد تومان برای تکمیل آن، برآورد هزینه شده است، خاطرنشان کرد: تأمین اعتبار فاز دوم طرح جاده سلامت با شهردار و اعضای شورا مطرح شده است که در صورت تصمیم‌گیری، بخش دوم این طرح نیز اجرایی می‌شود.

صادقان اضافه کرد: با توجه‌به عبور خودرو از محور النگدره، شهروندان می‌توانند در زمان‌های مشخص و با خیال راحت از مسیر جاده سلامت تردد کنند.

وی خواستار مراقبت بیشتر شهروندان از این مسیر شد و تاکید کرد: برخی شهروندان چوب‌ها را برای استفاده در آتش یا سایر مصارف شکسته‌اند.

معاون زیربنایی، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری گرگان تصریح کرد: این مسیر با هدف تسهیل شهروندان برای پیاده‌روی ایجاد شده است، با این حال بعضی مواقع، افراد با دوچرخه یا موتورسیکلت از این مسیر عبور کردند که منجر به آسیب مسیر چوبی پیاده‌راه جاده سلامت شده است.

کد خبر 703827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.