کشف ۱۰ کیلوگرم «شیشه» از رب / چمدان «تریاک» به تهران نرسید

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از کشف ۱۰ کیلوگرم شیشه مخلوط با رب گوجه‌فرنگی و ۹ کیلو و ۵۵۰ گرم تریاک حین کنترل و بازرسی مسافران قطار بندرعباس به تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محسن عقیلی، فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور اظهار کرد: مأموران گیت بازرسی پلیس فرودگاه امام خمینی (ره)، حین چک و کنترل مسافران خروجی به بار همراه یکی از مسافران خانم در خصوص احتمال حمل موادمخدر مظنون شدند.

وی افزود: با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و بررسی دقیق‌تر از بار همراه فرد مظنون، مقدار ۱۰ کیلوگرم شیشه مخلوط با رب گوجه‌فرنگی کشف و ضبط شد.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور با تاکید بر پایش تمام بارهای خروجی با استفاده از فناوری‌های نوین در گیت‌های پلیس گفت: پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و به همراه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شده است.

ناکامی در انتقال موادمخدر از روی ریل

سردار حشمت‌الله ملکی، فرمانده پلیس راه‌آهن کشور نیز اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با موادمخدر و تشدید اقدامات کنترلی، مأموران این پلیس حین کنترل و بازرسی مسافران قطار بندرعباس به تهران به یکی از مسافران مظنون می‌شوند.

وی افزود: مأموران مبارزه با موادمخدر پلیس راه‌آهن تهران با رعایت کامل حقوق شهروندی، مسافر مورد نظر را به گیت بازرسی پلیس هدایت و در بازرسی از چمدان همراه، ۹ کیلو و ۵۵۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

فرمانده پلیس راه‌آهن کشور تصریح کرد: پس از انتقال متهم به همراه موادمخدر کشف‌شده به مقر انتظامی و اقرار وی به بزه انتسابی در اجرای دستور مرجع قضائی، متهم به همراه مواد مکشوفه تحویل پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ شد.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه جدی با سوداگران مرگ در دستور کار پلیس راه‌آهن کشور است و مسافران از جابه‌جایی بسته‌های افراد ناشناس نیز خودداری کنند، چراکه کارکنان پلیس راه‌آهن کشور در صورت کشف هرگونه اشیای ممنوع و غیرمجاز برابر مقررات با فرد حمل‌کننده برخورد قانونی می‌کنند.

کد خبر 703763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.